اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس:

پرونده بازنشستگان فولاد برای تصمیم‌گیری نهایی پشت درب کابینه دولت است

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: پرونده بازنشستگان صندوق فولاد برای تصمیم‌گیری نهایی پشت درب کابینه دولت قرار دارد و امیدواریم کابینه دولت یازدهم با تصمیم‌گیری‌های خود به مشکلات این صندوق پایان بدهند.

پرونده بازنشستگان فولاد برای تصمیم‌گیری نهایی پشت درب کابینه دولت است

محسن صرامی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به توجه مجلس برای رسیدگی به وضعیت صندوق فولاد کشور اظهار داشت: به صورت قطعی در راستای رسیدگی به وضعیت صندوق فولاد کشور الزامات قانونی در بودجه سال گذشته و بودجه امسال دولت پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه انتزاع و نقل و انتقال صندوق فولاد کشور از وزارت صنعت، معدن و تجارت به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان الزامات قانونی در نظر گرفته شده برای ساماندهی وضعیت این صندوق است، اضافه کرد: در حال حاضر این نقل و انتقالات صورت گرفته، اما هنوز مشکلاتی در زمینه حقوق و مزایای بازنشستگان صندوق فولاد وجود دارد.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی مقرر شده بود که سهام برخی از شرکت‌ها برای جبران کسری صندوق فولاد به این صندوق واگذار شود، تصریح کرد: البته اجرایی شدن این مصوبه نیازمند تأیید و امضای معاون اول رئیس جمهور بوده است.

این مسئول با اشاره به اینکه در دولت دهم معاون اول رئیس جمهور از امضای این مصوبه استنکاف کرده، ادامه داد: البته در حال حاضر این مشکلات برای کابینه دولت حسن روحانی مطرح شده و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک مصوبه انتقال سهام 12 هزار و 500 میلیاردی به صندوق فولاد کشور به امضای معاون اول رئیس جمهور برسد.

صرامی با اشاره به ضرورت توجه دولت یازدهم به وضعیت بازنشستگان صندوق فولاد تاکید کرد: پرونده بازنشستگان صندوق فولاد برای تصمیم‌گیری نهایی پشت درب کابینه دولت قرار دارد و امیدواریم کابینه دولت یازدهم با تصمیم‌گیری‌های خود به مشکلات این صندوق پایان بدهند.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر حقوق این بازنشستگان به دلیل نبود منابع اعتباری با تأخیر پرداخت می‌شود، افزود: بازنشستگان از اقشار آسیب‌پذیر هستند و این افراد در راستای تأمین نیاز‌های اولیه زندگی خود با مشکلات بسیاری مواجه می‌شوند و دولت نباید نسبت به این قشر بی‌توجه باشد.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت دهم در راستای واگذاری سهام 12 هزار و 500 میلیاردی به صندوق فولاد کشور اطاله کرده، متذکر شد: در حال حاضر پیگیری و به نتیجه رساندن این مصوبه به عهده دولت یازدهم افتاده است.

این مسئول با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیگیری‌های بسیاری را برای رفع مشکلات صندوق فولاد کشور انجام داده‌اند، اما این مشکلات همچنان ادامه دارد، اذعان داشت: رسیدگی به وضعیت و رفع کامل مشکلات صندوق فولاد کشور از اولویت‌های دولت یازدهم است.

انتهای پیام/63004/ن40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول