اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی رئیس اداره کتابخانه‌های شهرکرد

برنامه‌های کتابخانه‌های شهرکرد در هفته دولت اعلام شد

رئیس اداره کتابخانه‌های شهرستان شهرکرد گفت: افتتاح بخش سرداران شهید در کتابخانه مولوی، برگزاری مسابقه نقاشی و برگزاری شب شعر در کتابخانه‌هایی که کانون ادبی دارند از برنامه‌های کتابخانه‌های شهرستان شهرکرد در هفته دولت است.

برنامه‌های کتابخانه‌های شهرکرد در هفته دولت اعلام شد

نیره حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با تبریک هفته دولت به کارمندان و کارگزاران خدوم دولت، اظهار کرد: محفل انس با قرآن با حضور قاریان و حافظان قرآن کریم با همکاری پرسنل کتابخانه‌های حافظ و رودکی با نیت هدیه به روح مطهر شهدای دولت در محل کتابخانه حافظ شهرکرد برگزار می‌شود.

وی تجدید میثاق با شهدا را از دیگر برنامه‌های این اداره برشمرد و گفت: به همین مناسبت کتابداران کتابخانه‌های عمومی شهرکرد در سومین روز هفته دولت(روز کارمند) با حضور در گلزار شهدای گمنام بار دیگر با آرمان‎های شهدای انقلاب اسلامی تجدید بیعت خواهند کردند.

حیدری ادامه داد: افتتاح بخش سرداران شهید در کتابخانه مولوی، برگزاری مسابقه نقاشی و برگزاری شب شعر در کتابخانه‌هایی که کانون ادبی دارند از دیگر برنامه‌های کتابخانه‌های شهرستان شهرکرد در هفته دولت است.

رئیس اداره کتابخانه‌های شهرستان شهرکرد بااشاره به اهمیت این هفته، گفت: هفته دولت فرصت مغتنمی است برای تجلیل از تلاش‌ها و زحمات تلاشگران عرصه خدمت به مردم است.

وی تصریح کرد: مسئولان در شرایط کنونی تمامی تلاش خود را برای محقق ساختن شعار سال و پیشبرد اهداف نظام مقدس کشور به کار گیرند.

انتهای پیام/68001/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول