اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دومین روز از هفته دولت صورت گرفت

افتتاح 3 پروژه آبرسانی در فردوس

در دومین روز از هفته دولت، سه پروژه آبرسانی در شهرستان فردوس به بهره‌برداری رسید.

افتتاح 3 پروژه آبرسانی در فردوس

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، رئیس آبفار فردوس ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های آبرسانی شهرستان فردوس اظهار کرد: با هدف تامین آب روستاهای سطح شهرستان تاکنون 50 مخزن در روستاهای مختلف فردوس احداث شده است.

نوید عبداللهی گفت: در دومین روز از هفته دولت سه پروژه آبرسانی با اعتبار 540 میلیون تومان در شهرستان فردوس به بهره‌برداری می‌رسد.

افزود: این پروژه‌ها شامل ساخت مخزن آب شرب مجتمع مهوید با اعتبار 227 میلیون تومان، ساخت مخزن آب روستای افقو با اعتبار260 میلیون تومان و ساخت مخزن آب روستای بکری و لجنو با اعتبار 50 میلیون تومان است.

رئیس آبفار فردوس تصریح کرد: اعتبارات هزینه شده در پروژه‌های آبفار فردوس از محل اعتبارات نگهداری و مدیریت بحران تامین و تعداد 280 خانوار از مزایای این پروژه‌ها بهره‌مند می‌شوند.

عبداللهی شبکه توزیع و خط انتقال آب روستایی فردوس را 350 کیلومتر اعلام کرد و یادآور شد: در حال حاضر 17 حلقه چاه در سطح روستاهای شهرستان فردوس فعال است.

هدررفت 48 درصدی آب در فردوس

وی میزان هدررفت آب در شهرستان فردوس را 48 درصد اعلام کرد و گفت: حدود 50 درصد شبکه توزیع آب فردوس فرسوده و نیاز به اصلاح و نوسازی دارد.

رئیس آبفار فردوس افزود: این شهرستان دارای 6 هزار و پنج نفر مشترک آب در 30 روستا است و در حال حاضر 600 کنتور معیوب در شهرستان وجود دارد که تعویض آن بالغ بر 180 میلیون تومان هزینه در بردارد.

انتهای پیام/69007/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول