اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست آبفار فردوس خبر داد:

نصب 14 دستگاه آب‌شیرین کن در روستاهای فردوس

خبرگزاری فارس: سرپرست آبفار شهرستان فردوس گفت: با هدف تامین آب بهداشتی روستاها تعداد 14 دستگاه آب شیرین کن صنعتی و نیمه صنعتی در روستاهای سطح شهرستان نصب شد.

نصب 14 دستگاه آب‌شیرین کن در روستاهای فردوس

نوید عبداللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس از بهره‌مندی بیش از یک هزار و 676 خانوار روستایی از شبکه دوگانه مجزای آب شرب و آب بهداشتی خبر داد.

وی اظهار داشت: با هدف تامین آب بهداشتی روستاها تعداد 14 دستگاه آب شیرین کن صنعتی و نیمه صنعتی در روستاهای سطح شهرستان نصب شده است.

سرپرست آبفار شهرستان فردوس گفت: با نصب یک دستگاه آب شیرین کن صنعتی با ظرفیت 40 مترمکعب در شبانه‌روز در روستای چاهنو، تعداد 49 خانوار از آب بهداشتی برخوردار شدند.

عبدالهی افزود: با نصب 12دستگاه آب شیرین کن نیمه صنعتی با ظرفیت هر کدام 1500 لیتر در شبانه‌روز در روستاهای باغستان، برون، خانیک، انارستانک و افغو و همچنین اجرای شبکه آب شیرین به صورت سکوی برداشت آب در روستاهای ابراهیم‌آباد، طاهرآباد، حسین‌آباد و خانکوک، تعداد یک‌هزار و 627 خانوار از مردم روستاهای شهرستان از آب قابل شرب بهره‌مند شدند.

سرپرست اداره آب و فاضلاب روستایی فردوس تصریح کرد: در سال جاری همچنین با نصب یک دستگاه آب شیرین کن صنعتی با ظرفیت 50 مترمکعب در شبانه‌روز، تعداد 327 خانوار روستاهای مهرانکوشک و باغستان سفلی از نعمت آب شیرین برای مصارف آشامیدنی برخوردار شدند.

عبدالهی اعتبار لازم برای خرید هر دستگاه آب شیرین کن نیمه صنعتی را بیش از 1.5 میلیون تومان و هر دستگاه آب شیرین کن صنعتی را حدود 20 میلیون تومان عنوان کرد.

سرپرست امور آبفار شهرستان فردوس گفت: این شهرستان دارای 27 روستای برخوردار از آب شرب با خانوار 2 هزار و 946 و جمعیت 8 هزار و 699 نفر و 5 هزار و 609 مشترک آب است.

عبدالهی افزود: مصرف آب طی دو ماه گذشته 17 هزار و 20 مترمکعب بوده و تعداد 5 هزار و 49 فقره قبض آب نیز در سطح شهرستان صادر و توزیع شده است.

وی فروش انشعاب در خردادماه90 به تعداد 11 فقره و ارزش 855 هزار ریال، بازدید از 97 مورد انشعابات تغییر تعرفه، بازدید از 45 مورد درخواست‌های انشعاب دامداری، مسکونی، آزاد، تعویض 27 مورد کنتور خراب مشترکین را از جمله اقدامات این اداره طی دو ماه گذشته اعلام کرد.

انتهای پیام/ص20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول