اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آبیک خبر داد

تخصیص بیش از 18 درصدی بودجه آبیک

فرماندار آبیک گفت: سال گذشته 18 تا 20 درصد از بودجه این شهرستان تخصیص یافته است.

تخصیص بیش از 18 درصدی بودجه آبیک

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، عبدالحسین داداشی که ظهر امروز به همراه جمعی از مسئولان شهرستان آبیک به دیدار امام جمعه رفته بود، با بیان اینکه سال گذشته 18 تا 20 درصد از بودجه شهرستان آبیک تخصیص یافته است، اظهار کرد: مسئولان با مدیریت صحیح توانستند برخی از طرح‌ها را تعریف کنند و به بهره‌برداری برسانند.

وی افزود: مسئولان سال گذشته به دلیل مشکلات داخلی خود را به آب و آتش زدند و با کمترین امکانات بیشترین خدمات را به مردم ارائه کردند.

این مسئول اضافه کرد: با توجه به وضعیت بودجه از دهه فجر سال گذشته تا هفته دولت امسال 54 طرح با 56 میلیارد ریال اعتبار از بخش خصوصی با حمایت مسئولان و بخش دولتی از اعتبارات دولتی و تسهیلات بانکی با سود کم‌بهره احداث شده است که در این هفته به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار آبیک خاطرنشان کرد: بسیاری از طرح‌های هفته دولت مربوط به دهیاری‌ها و بخش‌های بشاریات و مرکزی بوده که بیانگر مدیریت بخشداران و نگرش دولت برای خدمات‌رسانی به قشرهای ضعیف و کم‌درآمد است.

داداشی اضافه کرد: تغییر تفکر و نگرش مردم نسبت به مسئولان از سوی شهیدان رجایی و باهنر نوعی انقلاب بود.

وی ادامه داد: نفی کردن مدیریت گذشته یعنی رژیم شاهنشاهی کار بسیار سنگین و سختی بود که از سوی دولت رجایی و باهنر به نحو احسن صورت گرفت.

فرماندار آبیک افزود: با توجه به اینکه مسئولان نیز از جنس مردم هستند باید برای خدمت به مردم تلاش کنند و بین خود و مردم فاصله نیندازند.

داداشی، شهیدان رجایی و باهنر را الگو و اسوه خدمت مسئولان دانست و خاطرنشان کرد: هفته دولت بهترین فرصت برای بازگویی خدمات دولت در طول سال به مردم است؛ بنابراین مختص وزارت کشور نیست و به همه کارکنان دولت تعلق دارد.

فرماندار آبیک ادامه داد: تبلیغات و اطلاع‌رسانی مسئولان در زمینه عملکردشان به دلیل مشاهده مردم از عملکرد ضعیف است بنابراین هفته دولت هفته‌ای است که باید خیرات و برکات نظام اسلامی و زحمات دولت برای مردم بازگو شود.

داداشی گفت: مسئولان باید در هفته دولت افکار مدیریتی شهیدان رجایی و باهنر را مطالعه کرده و خدمات مادی و معنوی 35 ساله نظام را برای مردم بیان کنند.

انتهای پیام/77006/ز40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول