اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آبفار فردوس خبر داد

تعویض 25 کیلومتر از شبکه‌های توزیع آب روستایی فردوس

مدیر آبفار فردوس از تعویض و نوسازی 25 کیلومتر از شبکه توزیع آب روستایی این شهرستان خبر داد.

تعویض 25 کیلومتر از شبکه‌های توزیع آب روستایی فردوس

نوید عبداللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار داشت: شهرستان فردوس دارای 6 هزار مشترک آب در 30 روستای این شهرستان است.

وی گفت: در حال حاضر همه روستاهای شهرستان فردوس به جز چشمه خانم و نوغان فاقد شبکه آبرسانی هستند که آب مورد نیاز این دو منطقه از چشمه و چاه‌های موجود تامین می‌شود.

مدیر آبفار فردوس شبکه توزیع و خط انتقال روستایی این شهرستان را 350 کیلومتر اعلام کرد و افزود: از سال گذشته تاکنون 25 کیلومتر از شبکه توزیع و خط انتقال در سطح شهرستان تعویض و نوسازی شده است.

عبدالهی میزان هدر رفت آب در این شهرستان را 46 درصد خواند و تصریح کرد: با اصلاح و توسعه شبکه توزیع میزان هدر رفت آب نسبت به مدت مشابه سال گذشته دو درصد کاهش یافته است.

وی از تعویض 627 کنتور معیوب مشترکان از سال گذشته تاکنون خبر داد و یادآور شد: از ابتدای سال جاری تاکنون نیز تعداد 285 کنتور معیوب مشترکان تعویض و استانداردسازی شده است.

مدیر آبفار فردوس انجام 277 آبرسانی سیار، 2 هزار و 506 آزمایش فیزیکی، شیمیایی و میکروبی، نصب و راه‌اندازی دو دستگاه کلیناتور برقی و یک دستگاه خنثی‌ساز کلر در مجتمع طاهر‌آباد و مجتمع باغستان را از جمله اقدامات انجام شده در سال گذشته عنوان کرد.

این مسئول میزان تولید آب در سال گذشته را یک میلیون و 284 هزار و 129 مترمکعب و میزان درآمد شهرستان را 190 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: مبلغ یک میلیارد و 45 میلیون تومان اعتبار در سال گذشته به آبفار فردوس اختصاص یافت که تاکنون 700 میلیون تومان آن تخصیص یافته است.

 انتهای پیام/69007/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول