اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست آبفار فردوس خبر داد:

برخورداری 27 روستای فردوس از آب سالم

خبرگزاری فارس: سرپرست امور آبفار شهرستان فردوس از برخورداری تعداد 27 روستای این شهرستان از نعمت آب شرب خبر داد.

برخورداری 27 روستای فردوس از آب سالم
به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، نوید عبداللهی صبح امروز در نشست خبری اظهار داشت: این شهرستان دارای 27 روستای برخوردار از آب شرب با بیش از 2 هزار و 900 خانوار و جمعیت 8 هزار و 699 نفر و بیش از 5 هزار و 600 مشترک آب است.
وی افزود: مصرف آب مشترکان طی دو ماه گذشته 17 هزار مترمکعب بوده و تعداد 5 هزار و 49  فقره قبض آب نیز در سطح شهرستان صادر و توزیع شده است.
عبداللهی فروش 11 فقره انشعاب به ارزش 855 هزار ریال، بازدید از 97 مورد انشعابات تغییر تعرفه، بازدید از 45 مورد درخواست‌های انشعاب دامداری، مسکونی و آزاد را از جمله فعالیت‌های این اداره طی دو ماه گذشته عنوان کرد.
سرپرست امور آبفار فردوس تصریح کرد: طی دو ماه گذشته تعداد 27 مورد کنتور خراب مشترکان تعویض، 49 مورد انشعابات خالی از سکنه شناسایی و همچنین 160 کنتور به همراه اتصالات برای تعویض کنتورهای خراب خریداری شده است.
وی به نصب دستگاه‌های آب‌شیرین کن صنعتی و نیمه صنعتی در روستاهای سطح شهرستان اشاره کرد و یادآور شد: با نصب آب شیرین کن در بیش از 12 روستای شهرستان تعداد یک‌هزار و 676 خانوار از نعمت آب شرب برخوردار شدند.
سرپرست امور آبفار فردوس در ‌ارتباط‌ با عملیات اجرایی شبکه آبرسانی روستای باغستان گفت: عملیات حفر و لوله‌گذاری در شبکه به طول تقریبی 4 هزار متر و عملیات حفر کانال شبکه خط انتقال به طول 2 هزار و 600 متر به اتمام رسیده و لوله‌گذاری با لوله آزبست در حال انجام است.
وی پیشرفت فیزیکی کار را حدود 60 درصد و مبلغ پیمان برای اجرای عملیات اجرایی شبکه آبرسانی روستای باغستان را بیش از 627 میلیون و 968 هزار ریال عنوان کرد.
عبداللهی افزود: تعداد 440 مورد نمونه‌گیری میکروبی و کدورت‌سنجی، 376 مورد آزمون hpc بر روی نمونه‌های آب مخازن و شبکه‌های توزیع و 440 مورد آزمون تخمیر چند لوله‌ای و کدورت سنجی بر روی نمونه‌های آب منابع، مخازن و شبکه‌های توزیع روستاهای فردوس، سرایان و بشرویه انجام شده است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول