اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه خبر داد

افتتاح پروژه آبرسانی به حومه غربی دهدشت

فرماندار کهگیلویه از افتتاح 27 پروژه در سطح شهرستان خبر داد و گفت: پروژه آبرسانی به حومه غربی دهدشت یکی از مهمترین این پروژه است.

افتتاح پروژه آبرسانی به حومه غربی دهدشت

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه ابراهیم جعفری ظهر امروز در جمع خبرنگاران هفته دولت را فرصت ارج نهادن به مقام شهیدان رجایی و باهنر دانست و اظهار داشت: باید ویژگی‌های اخلاقی این دو شهید والامقام را الگو قرار دهیم.

فرماندار کهگیلویه از افتتاح 27 پروژه در هفته دولت شهرستان خبر داد و تصریح کرد: عصر امروز با حضور استاندار سه پروژه به نمایندگی از سایر پروژه‌ها به بهره‌برداری خواهد رسید.

جعفری با بیان اینکه تعداد پنج پروژه در حوزه برق به بهره‌برداری می‌رسد افزود: بالغ بر 839 میلیون تومان در این پروژه‌ها هزینه شده است.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه پروژه آبرسانی به حومه غربی دهدشت با اعتبار 680 میلیون تومان را از مهمترین پروژه‌های افتتاحی برشمرد و اذعان داشت: پروژه آبرسانی به حومه غربی آب آشامیدنی روستاهای برج بهمئی و کوهبرد را تأمین خواهد کرد.

فرماندار کهگیلویه ساماندهی گلزار شهدا در سطح شهرستان را متذکر شد و با اشاره به اینکه بیش از 500 شهید در نقاط مختلف شهرستان آرمیده‌اند افزود: تعداد 15 گلزار شهدای ساماندهی شده در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افتتاح سه خانه بهداشت در روستاهای ده‌انار، اسفندان و سرپر را از جمله پروژه‌های حوزه بهداشت برشمرد و تصریح کرد: بیش از 163 میلیون تومان صرف این سه پروژه شده است.

جعفری پارک ملت شهرداری و غسالخانه دیشموک را از جمله پروژه‌هایی خواند که امروز همزمان با پروژه آبرسانی به حومه غربی افتتاح خواهد شد.

به گفته فرماندار اعتبار این دو پروژه در حوزه شهری بالغ بر 295  میلیون تومان است.

جعفری ادامه داد: در مجموع 27 پروژه با اعتبار بالغ بر 2 میلیارد و یکصد و 52 میلیون تومان در هفته دولت در سطح شهرستان به بهره‌برداری می رسد.

وی با اذعان به اینکه تمامی پروژه‌ها صد درصد آماده بهره‌برداری است گفت: پروژه‌های در دست اجرای دیگری هم وجود دارد که در آینده مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/82016/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول