اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هزینه‌کرد 617 میلیون تومانی

نخستین خوابگاه دانش‌آموزان استثنایی خراسان جنوبی افتتاح شد

همزمان با هفته دولت نخستین خوابگاه شبانه‌روزی دانش‌آموزان استثنایی خراسان جنوبی با هزینه‌کرد 617 میلیون تومان افتتاح شد.

نخستین خوابگاه دانش‌آموزان استثنایی خراسان جنوبی افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی صبح امروز در مراسم افتتاح خوابگاه دانش‌آموزان استثنایی گفت: این خوابگاه‌ نخستین خوابگاه شبانه‌روزی برای دانش‌آموزان استثنایی در خراسان جنوبی است.

محمدرضا بیگی با بیان این‌که با افتتاح این خوابگاه دانش‌آموزان استثنایی از سطح مدارس استان جمع‌آوری می‌شوند، افزود: همچنین بعضی از دانش‌آموزان استثنایی استان که در مدارس استثنایی مشهد تحصیل می‌کنند با احداث این خوابگاه به استان باز می‌گردند.

وی تصریح کرد: این خوابگاه در زمینی به مساحت یک‌هزار و 238 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 617 میلیون و 500 هزار تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی با بیان این‌که احداث این مجموعه آموزشی از مجموعه مصوبات سفر نخست دولت نهم و دهم بود، متذکر شد: ساختمان آموزشی این مجموعه سه سال پیش به بهره‌برداری رسید.

بیگی ادامه داد: این خوابگاه در سه طبقه احداث شده است و دارای ظرفیت 130 نفر است.

افتتاح 21 پروژه آموزشی نوسازی مدارس در هفته دولت

وی با بیان این‌که 21 پروژه آموزشی در هفته دولت افتتاح می‌شود، متذکر شد: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و 968 میلیون و 300 هزار تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

این مسئول اظهار داشت: این پروژه‌ها شامل 6 باب فضای آموزشی با 22 کلاس، یک سالن چند منظوره، تجزیه و بازسازی یک مدرسه 9 کلاسه و سه پروژه مقاوم‌سازی شده است.

انتهای پیام/69019/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول