اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعمیر، تجهیز و نوسازی مدارس همدان خبر داد

پروژ‌ه‌های آموزشی تویسرکان نیازمند 6 میلیارد تومان اعتبار

مدیرکل تعمیر، تجهیز و نوسازی مدارس همدان گفت: نیاز ما برای انجام پروژه‌های آموزش و پرورش در تویسرکان 6 میلیارد و 400 میلیون تومان است.

پروژ‌ه‌های آموزشی تویسرکان نیازمند 6 میلیارد تومان اعتبار

ابراهیم امینی‌فرد امروز در حاشیه نشست بررسی مشکلات مدارس آموزش و پرورش تویسرکان در گفت‌و گو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: اعتبار عمرانی سال گذشته آموزش و پرورش تویسرکان 933 میلیون تومان بوده که حدود 25 درصد از آن تخصیص پیدا کرده است.

وی افزود: اعتبار تخصیصی بر اساس اعتباراتی بوده که عمدتاً در رابطه با تعمیرات مدارس، سیستم گرمایشی و برخی از پروژه‌های دارای مشکل جدی بوده است.

مدیرکل تعمیر، تجهیز و نوسازی مدارس همدان ابراز کرد: نیاز ما برای انجام پروژه‌های آموزش و پرورش در تویسرکان 6 میلیارد و 400 میلیون تومان است. اگر 2 میلیارد تومان هم به این بخش تزریق شود، می‌توانیم بخش زیادی از طرح‌های عمرانی آموزش و پرورش را انجام دهیم.

امینی‌فرد با بیان اینکه سالانه از اعتبارات بخش تخریب و بازسازی یک میلیارد تا 2 میلیارد تومان برای بازسازی و تخریب مدارس تویسرکان اعتبار گذاشته شده است، ابراز کرد: کلاس‌های طرح 3-3-6 طی سال گذشته توسعه و مقاوم‌سازی شدند. بخشی از کار تخریب و بازسازی مدارس در شهر تویسرکان و فرسفج در دستور کار است، تلاش داریم هر چه زودتر این بخش از برنامه نیز به اتمام برسد.

مدیرکل تعمیر، تجهیز و نوسازی مدارس همدان با اشاره به تخریب و بازسازی 96 کلاس درس در این شهرستان، از در دست اجرا بودن تخریب و بازسازی 23 کلاس درس خبر داد.

وی با بیان اینکه در بخش مقاوم‌سازی مدارس پنج پروژه مقاوم‌سازی و تحویل داده شده است، بیان کرد: مقاوم‌سازی مراکز آموزشی دارای استحکام کم، از برنامه‌های در دست اجراست.

امینی‌فرد در ادامه در پاسخ به این سئوال که پیش‌بینی می‌شود بودجه تخصیصی امسال چقدر باشد، گفت: شرایط اعتباری همانند سال گذشته است، اما سعی می‌کنیم از بخش تخریب و بازسازی کمبودهای شهرستان را جبران کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اعتبار استان سال گذشته 17 میلیارد تومان اعلام شد و تنها حدود 3 میلیارد و 900 تومان تخصیص یافت.

انتهای پیام/89010/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول