اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان:

ردیف بودجه تعمیر مدارس باید جداگانه باشد

مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان گفت: پیشنهاد می‌شود، ردیف بودجه جداگانه برای تعمیر مدارس و نوسازی مدارس اختصاص پیدا کند.

ردیف بودجه تعمیر مدارس باید جداگانه باشد

محمدحسین سجاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد همکاری سازمان نوسازی مدارس با بسیج سازندگی استان اصفهان اظهار داشت: آموزش و پرورش همکاری و هماهنگی تنگاتنگی با اردوهای جهادی دارند و در راستای این اردوها و نوسازی مدارس امر تامین هزینه مصالح ساختمانی را بر عهده دارد.

این مسئول عنوان کرد: سال گذشته 800 میلیون تومان برای این امر اختصاص دادیم، اما 400 میلیون تومان پرداخت و 400 میلیون تومان دیگر به سال 92 منتقل شد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان تصریح کرد: در سال‌جاری نیز از اعتبارات استانی 300 میلیون تومان از تن‌خواه استان گرفته شد که 200 میلیون آن بابت بدهی سال گذشته بود و بقیه به صورت بدهکاری است.

وی با اشاره به اینکه در مدت زمان باقی‌مانده باید برای تحویل مدارس تا پایان شهریورماه آماده شویم،ادامه داد: امر مشارکت در نوسازی مدارس دیگر جزء مطالبات دانش‌آموزان به حساب می‌آید و اگر ماهم تمایلی نداشته باشیم، اما دانش‌آموزان داوطلب امر مشارکت دراین اردوهای جهادی هستند.

سجاد اضافه کرد: امسال با وجود چنین شرایطی و با کمک خیران و انجمن اولیاء و مربیان 145 میلیون تومان برای این امر اختصاص یافته است.

این مسئول اذعان داشت: پیشنهاد می‌کنم ردیف بودجه تعمیر مدارس را از بخش نوسازی مجزا کنیم،و این امر یک ضرورت محسوب می‌شود.

مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان با بیان اینکه حدود 6 هزار ساختمان مدرسه داریم، گفت: قرار دادن ردیف بودجه جداگانه برای پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان در این قضیه بسیار اهمیت دارد.

انتهای پیام/63012/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول