اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دولت و کارکردهای نظام در مازندران/8

بهره‌برداری از 39 فضای آموزشی تا پایان شهریور در مازندران

مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس مازندران گفت: تا پایان شهریورماه امسال، 39 پروژه فضاهای آموزشی به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از 39 فضای آموزشی تا پایان شهریور در مازندران

قربانعلی شیرزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری با بیان اینکه تا پایان شهریور امسال 39 پروژه عمرانی از فضاهای آموزشی زیر نظر آموزش و پرورش باید به بهره‌برداری برسد، اظهار داشت: به طور نمادین در هفته دولت سه پروژه افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: 36 پروژه عمرانی در قالب 288 کلاس درس تا پایان شهریور ماه امسال برای شروع سال تحصیلی جدید به بهره‌برداری می‌رسد.

این مسئول افزود: پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت شامل مقاوم‌سازی فضای آموزشی، کتابخانه و نیز ساختمان مرکز کانون پرورش فکری می‌شود.

شیرزاد با بیان اینکه پروژه‌های هفته دولت در یک هزار و 220 متر مربع احداث شده است، خاطرنشان کرد: سه پروژه قابل بهره‌برداری در هفته دولت با اعتباری بیش از620 میلیون تومان افتتاح می‌شود.

مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس مازندران ماهیت 36 پروژه قابل بهره‌برداری تا پایان شهریورماه سال جاری را شامل احداث مدرسه، مقاوم‌سازی فضای آموزشی، کتابخانه، کانون پرورش فکری در شهرستان محمودآباد دانست و ادامه داد: برای این پروژه‌ها که در زیربنایی بیش از 33 هزار متر مربع احداث شده است حدود 19 میلیارد تومان اعتبار در بر گرفت.

وی اذعان داشت: تا پایان شهریور امسال 293 کلاس درس برای دانش‌آموزان مازندرانی آماده می شود.

شیرزاد عنوان کرد: پروژه‌های قابل افتتاح تا پایان شهریور ماه امسال دو پروژه از سوی خیران، پنج پروژه با مشارکت خیران و نیز 32 پروژه از مجموع اعتبارات دولتی به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل نوسازی مدارس مازندران در پایان ابراز داشت: از کل پروژه‌های قابل افتتاح نوسازی مدارس مازندران چهار پروژه مدرسه شبانه‌روزی، یک کتابخانه، دو نمازخانه، یک ساختمان کانون پرورش فکری و 14 پروژه مقاوم‌سازی است و بقیه پروژه‌ها، احداث و بازسازی مدارس تخریبی را شامل می‌شود.

انتهای پیام/86006/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول