اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل نوسازی مدارس استان بوشهر خبر داد

سرمایه‌گذاری 776 میلیارد ریالی در بازسازی مدارس تخریبی استان بوشهر

مدیرکل نوسازی مدارس استان بوشهر گفت: در بازسازی مدارس تخریبی استان بوشهر تاکنون بیش از 776 میلیارد و 918 میلیون ریال اعتبار سرمایه‌گذاری شده است.

سرمایه‌گذاری 776 میلیارد ریالی در بازسازی مدارس تخریبی استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، احمد مرادی ظهر امروز در نشست با مسئولان سازمان نوسازی مدارس با بیان اینکه نوسازی مدارس تخریبی یکی از برنامه‌های مهم سازمان نوسازی مدارس کشور است، اظهار داشت: این طرح از سال 85 آغاز شد و تا سال گذشته اغلب مدارس تخریبی بازسازی شد.

وی با اشاره به اینکه برای باز‌سازی مدارس تخریبی استان بوشهر بیش از 776 میلیارد و 918 میلیون ریال اعتبار سرمایه‌گذاری شده است با ارائه آماری از مدارسی که در سطح استان تخریبی بوده و طی پنج سال گذشته بازسازی و مقاوم‌سازی شده، خاطرنشان کرد: خوشبختانه برای نخستین‌بار لیست کل مدارس تخریبی در سال 85 استخراج و تلاش‌های اساسی در زمینه رفع مشکلات آنان انجام شده است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان بوشهر از مقاوم‌سازی بیش از سه هزار کلاس درس در استان بوشهر خبر داد و متذکر شد: در سطح استان تلاش‌های بسیار خوبی صورت گرفته که تاکنون سه هزار و 300 کلاس درس بازسازی و مقاوم‌سازی شده است.

مرادی در پایان افزود: در سال‌ جاری اقدامات ارزشمندی در احداث مدارس در مناطق زلزله‌زده شهرستان دشتی انجام گرفته که امیدوار هستیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن تکمیل شوند.

انتهای پیام/66006/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول