اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قم:

بودجه 92 را تا پایان شهریور محقق می‌کنیم

شهردار قم از تحقق بودجه 92 تا پایان شهریورماه سال جاری خبر داد.

بودجه 92 را تا پایان شهریور محقق می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمد دلبری شنبه‌شب در مراسم افتتاح 26 پروژه عمرانی منطقه پنج قم طی سخنانی اظهار کرد: منطقه حرم و منطقه جمکران دو نقطه ویژه در شهر مقدس قم به شمار می‌روند که باید این نقاط مورد توجه بیش از پیش قرار گرفته و به عمران آنها توجه لازم صورت گیرد.

وی با بیان اینکه تملک مسیر و بازگشایی از کارهای نفس‌گیر و سخت برای مدیریت شهری است، ادامه داد: جلب رضایت مالکین و پس از آن اجرای پروژه‌ها حاصل زحمات شبانه‌روزی مدیریت شهری است.

شهردار قم با اشاره به اینکه شهردار منطقه پنج قم فرزند شهید بوده و با مددی که از شهدا گرفته است در منطقه کارهای بزرگی انجام داده است، بیان کرد: در این مراسم فرصت را مغتنم دانسته و از ایشان و همکارانش تشکر می‌کنیم.

وی با اشاره به بازگشایی 28 معبر در راستای تسهیل آمد و شد و کاهش ترافیک در سطح شهر قم بیان کرد: بلوار آیت الله بهاء الدینی هم پس از سال ها با تلاش شبانه روزی بازگشایی شد.

دلبری عنوان کرد: این قسمت از شهر به ویژه شب‌های چهارشنبه به دلیل حجم تردد بالا خطرات زیادی برای اهالی به همراه داشت که خوشبختانه با بازگشایی این بلوار مردم منطقه آسایش پیدا می کنند و یکی از گره‌های کور ترافیکی باز می‌شود.

وی با اشاره به درخواست امام جماعت مسجد شهدای منطقه زاویه مبنی بر توجه به توسعه فضای سبز یادآور شد: در انتهای این بلوار زمینی به مساحت 2 هزار مترمربع داشتیم و این زمین را به احداث بوستان اختصاص می‌دهیم.

شهردار قم در پایان با اشاره به اجرای سیاست 6=12 در شهرداری قم، ابراز داشت: بودجه سال 92 را در شش ماه محقق خواهیم کرد و شهریور ماه جشن پایان کار یک سال را در شش ماه برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/2258/ذ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول