اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه آغاز به کار شورای چهارم صورت گرفت

تعیین گزینه‌های ریاست شورای شهر اردبیل

در آستانه آغاز به کار شورای شهر چهارم رایزنی‌ها و نشست‌ها برای تعیین رئیس شورای شهر اردبیل این روزها بالا گرفته به طوری که گزینه‌های ریاست شورا تقریباً نهایی شده‌است.

تعیین گزینه‌های ریاست شورای شهر اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در حالی در روزهای گذشته شاهد برگزاری جلسات غیر‌رسمی و غیر‌علنی اعضای شورای چهارم بودیم که به نظر می‌رسد این نشست‌ها و جلسات هر چند دوستانه و با هدف تعامل و همفکری بیشتر بوده اما گرایشات و نظرات برای انتخاب رئیس شورا جلوه و چهره متفاوت پیدا کرده است.

از بین گزینه‌ها به نظر می‌رسد گزینه نهایی حجت‌الاسلام محمد رضا سرداری و زکی‌الله خوشبخت باشد که هر دو نفر با طیف و گروه‌های مختلف سعی می‌کنند آرای اعضای شورا را به سمت خود جذب و جلب کنند تا سکانداری پارلمان محلی را در دور چهارم عهده‌دار شوند.

هر چند در کنار این گزینه‌ها از جواد زنجانی و سالار شاکر نیز به عنوان گزینه‌های احتمالی برای کاندیداتوری ریاست شورا یاد می‌شود اما به نظر می‌رسد تمرکز اعضای شورای شهر در دور چهارم و در گام‌های اولیه برای انتخاب رئیس پارلمان محلی دو گزینه اصلی یعنی سرداری و خوشبخت باشد که سخت در تلاش برای یارگیری و پیروزی در این عرصه هستند.

سالار شاکر در اظهارات خود مدعی شد اگر افرادی همچون خوشبخت بخواهند کاندیدای ریاست شورا شوند قطعاً بنده نیز در صحنه حاضر بوده و برای ریاست ثبت نام خواهم کرد.

وی گفت: هر چند صحبت کردن در این زمینه هنوز زود است و باید اجازه داد تا شاکله شورا منسجم‌تر و با فضای رقابتی داغ آراسته شود تا گزینه‌های نهایی معلوم شود اما به نظر می‌رسد مطرح شدن برخی از گزینه‌ها برای ریاست شورا جای هیچ اشکالی ندارد و اگر قرار باشد برخی گزینه‌ها که هیچ تجربه‌ای در شورا ندارند خود را مدعی بدانند قطعاً بنده نیز با شش سال سابقه و حضور در سمت سخنگویی در این عرصه ورود پیدا خواهم کرد.

هر چند به نظر می‌رسد که فضای شورای برای انتخابات فضای دو قطبی بین نیروهای با سابقه و جدید است که البته از منتخبان جدید نیز برخی‌ها به با سابقه‌ها ارادت نشان دادند اما به نظر می‌رسد در روزهای آینده رقابت اصلی بین دو گزینه سرداری و خوشبخت باشد که سعی می‌کنند در این ماراتن به پیروزی و کامیابی دست پیدا کنند.

نائب رئیس شورای شهر اردبیل نیز گفت: قرار است مراسم آغاز فعالیت رسمی شورای شهر چهارم 12 شهریور ماه در فرمانداری اردبیل برگزار شود تا بعد از مراسم رسمی انتخابات سال اول هیئت رئیسه پارلمان چهارم برگزار شود تا ترکیب مشخص شده و 13 عضو شورای شهر اردبیل فعالیتش را از فردای آن روز یعنی 13 شهریور ماه آغاز کند.

جواد زنجانی تصریح کرد: در خصوص انتخابات رئیس و ترکیب هیئت رئیسه نمی‌توان به صورت شفاف اظهارنظر کرد اما در صورت مساعد دیدن شرایط و وضعیت امکان دارد بنده نیز کاندیدا شوم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اما این شرایط در حالی در کمال آرامش قبل از طوفان پیش می‌رود که شورای شهر اردبیل که از فضای مناسبی برای حضور 13 منتخب پارلمان محلی سخت در تنگناست سالن اجتماعات خود را به صحن علنی شورا و اتاق‌هایی برای اعضای جدید در حال طراحی و آماده‌سازی دارد که به نظر می‌رسد در چند ماه آینده این مجموعه شکل گرفته و جلسات در یک فضای جدید و با حال و هوایی در شأن پارلمان محلی برگزار شده و مردم بتوانند از دستاورد شورای چهارم و تصمیمات علاج‌بخش آن بهتر استفاده کنند.

انتهای پیام/62001/ک40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول