اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان‌:

شورای اداری‌ کوهبنان در ‌معادن ذغال‌سنگ تشکیل می‌شود‌

فرماندار کوهبنان گفت:‌ جلسه شورای اداری شهرستان کوهبنان در نخستین روز از هفته دولت در عمق 570 متری معادن ذغال‌سنگ تشکیل می‌شود.

شورای اداری‌ کوهبنان در ‌معادن ذغال‌سنگ تشکیل می‌شود‌

منصور متقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کوهبنان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تمام‌ شهدای دولت اظهار داشت‌: شهیدان رجایی و باهنر که خود را از مردم و در کنار آنان می‌دانستند با تمام وجود برای خدمت به جامعه گام برداشتند.

وی بیان داشت: این بزرگواران به عنوان بهترین الگو در سیستم اداری کشور بودند و به جاست که مدیران دولتی و کارمندان ادارات از کار و فعالیت آنان الگو‌برداری کنند تا زمینه پیشرفت و پویایی کشور فراهم شود و همچنان عزت و افتخار از آن نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.

متقی با اشاره به آغاز به کار دولت تدبیر و امید و آرزوی موفقیت برای دولت یازدهم تصریح کرد: طی 34 سال گذشته شاهد خدمات ارزنده دولت‌مردان در عرصه‌های مختلف بوده‌ایم و امیدواریم دولت تدبیر و امید هم گام‌های مهم و اساسی در زمینه پیشرفت کشور همچنین‌ رشد و توسعه اقتصادی کشور بردارد‌.

وی غبار‌روبی قبور مطهر شهیدان در نخستین روز از هفته دولت‌، تشکیل شورای اداری شهرستان در عمق 570 متری معادن ذغال‌سنگ و رسیدگی به مشکلات کارگران‌، دیدار اعضای شورای اد‌اری با ائمه جمعه کوهبنان،‌ برگزاری نشست مردمی در مساجد شهر و استفاده از نقطه نظرات مردم و تلاش برای رفع مشکلات موجود و دیدار با خانواده معظم شهدا‌ را از برنامه‌های هفته دولت در شهرستان کوهبنان عنوان کرد.

متقی‌ همچنین تقدیر از مدیران و کارکنان نمونه ادارات و ارگان‌ها‌، برنامه‌ریزی برای قرائت دعای ندبه‌ و زیارت عاشورا در حرم مطهر شهدای گمنام‌ و دیدار مسئولان با مردم روستاها‌ را از دیگر برنامه‌های مورد نظر در هفته دولت بیان کرد.

وی ابراز داشت: از دیگر برنامه‌های ‌هفته دولت افتتاح پروژه‌های جهاد کشاورزی‌، افتتاح استخر سرپوشیده بخش طغرالجرد‌، نشست خبری فرماندار همراه با ارائه عملکرد خدمتگزاران و اطلاع‌رسانی به مردم ‌شهرستان در هفته‌نامه‌ها، خبرگزاری‌ها ‌و‌ نماز جمعه‌، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و ‌ورزشی بین کارکنان ادارات‌، بازدید مسئولان از روند اجرای طرح هادی روستاها و‌ ... در سطح شهرستان است.

انتهای پیام/80021/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول