اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

توسعه سرعت‌گیر‌های فاقد استاندارد در شهر‌ها توجیه‌نا‌پذیر است

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: توسعه سرعت‌گیر‌های فاقد استاندارد در خیابان‌های موجود در سطح شهر‌ها توجیه‌پذیر نیست و توسعه این سرعت‌گیر‌ها تنها سبب افزایش مشکلات برای مردم می‌شود.

توسعه سرعت‌گیر‌های فاقد استاندارد در شهر‌ها توجیه‌نا‌پذیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا نصراصفهانی صبح امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر با اشاره به اینکه در هفته دولت قرار داریم، اظهار داشت: همچنین در این هفته با روز کارمند مواجه هستیم و کارمندان شهرداری خدمات ارزنده‌ای را در سطح شهر انجام می‌دهند و شهرداری و مدیریت شهری اصفهان باید از کارمندان شهرداری اصفهان به مناسبت روز کارمند تجلیل کند.

وی با بیان اینکه شهریور ماه آغاز شده و در حال حاضر یک ماه بیشتر به آغاز مهر ماه و سال تحصیلی و آغاز فعالیت مدارس و دانشگاه‌ها باقی نمانده است، اضافه کرد: با آغاز فعالیت مدارس در سطح شهر، سازمان‌های تاکسی‌رانی و اتوبوسرانی باید نسبت به ساماندهی وضعیت حمل و نقل عمومی در شهر برنامه‌ریزی کنند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه امیدواریم با انجام برنامه‌ریزی‌های لازم از سوی تاکسی‌رانی و اتوبوسرانی با آغاز سال تحصیلی شاهد بی‌برنامگی، شلوغی و ترافیک در سطح شهر نباشیم، تصریح کرد: حمل و نقل عمومی شهر باید توسعه پیدا کند و تحقق این موضوع با آغاز سال تحصیلی به میزان بسیاری احساس می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ساماندهی وضعیت سرویس مدارس یکی از مباحث مهم در راستای توجه به وضعیت حمل و نقل دانش‌آموزان در سطح شهر است، ادامه داد: برنامه‌ریزی‌ها در راستای وضعیت سرویس مدارس دانش‌آموزان باید به صورتی باشد که خانواده‌های در این زمینه نگرانی و دغدغه‌ای نداشته باشند.

نصراصفهانی با بیان اینکه مسئولان باید در راستای ساماندهی نظافت اطراف مدارس موجود در سطح شهر اقدامات لازم را انجام بدهد، تاکید کرد: رسیدگی به آسفالت مدارس و فضای سبز موجود در مدارس نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و برنامه‌ریزی‌های لازم برای رسیدگی به این موارد باید انجام شود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه هر ساله اقدامات ویژه‌ای از سوی شهرداری برای کاهش مشکلات شهر به منظور آغاز سال تحصیلی انجام می‌شود، افزود: امیدواریم امسال نیز همانند سال‌های گذشته این اقدامات به صورت جدی‌تری اجرا شود تا با کاهش مشکلات، شهر برای آغاز سال تحصیلی به صورت کامل آماده باشد.

وی با اشاره به یکی از مهم‌ترین مشکلات مردم در سطح شهر‌ها اضافه کرد: توسعه سرعت‌گیر‌ها به دلیل نداشتن استاندارد‌های لازم در خیابان‌های موجود در سطح شهر‌ها توجیه‌پذیر نیست و توسعه این سرعت‌گیر‌ها تنها سبب افزایش مشکلات برای مردم می‌شود.

نصراصفهانی با بیان اینکه طی سال‌های گذشته اقدامات خوبی در راستای توسعه ایستگاه‌های CNG در سطح شهر انجام شده، ادامه داد: اما با توجه به افزایش تعداد خودرو‌های گازسوزی که وارد چرخه حمل و نقل عمومی شهر می‌شود، این جایگاه‌ها باید افزایش داده شوند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه البته جایگاه‌های بنزین موجود در سطح شهر‌ها نباید به سرنوشت جایگاه‌های CNG تبدیل شود، تصریح کرد: در حال حاضر در بسیاری از موارد سوخت‌گیری خودرو‌ها در جایگاه‌های بنزین با صف‌های طولانی مواجه می‌شود و این مشکلات باید هر چه سریع‌تر ساماندهی شود.

وی با اشاره به اینکه با توجه به افزایش تعداد خودرو‌ها در سطح شهر‌ها جایگاه‌های جدید بنزین باید در سطح شهر احداث شود، اذعان داشت: البته توسعه این جایگاه‌ها با اعتبارات دولتی امکان‌پذیر نیست و فضا‌هایی به منظور سرمایه‌گذاری بخش‌های خصوصی در این زمینه باید در سطح شهر ایجاد شود.

انتهای پیام/63004/ن40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول