اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس عالی شورای عالی استان‌ها صورت گرفت

برگزاری اختتامیه سومین نشست مشترک شهرداری‌های کلان‌شهر‌ها

ظهر امروز، سومین نشست مشترک شهرداری‌های کلان‌شهر‌های کشور و هیئت رئیسه فراکسیون مدیریت شهری مجلس شورای اسلامی با حضور رئیس شورای عالی استان‌ها، شهرداران کلان‌شهر‌ها و تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در اصفهان پایان یافت.

برگزاری اختتامیه سومین نشست مشترک شهرداری‌های کلان‌شهر‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، اصفهان از 30 مرداد ماه امسال میزبان برگزاری نشست مشترک شهرداری‌های کلان‌شهر‌های کشور بوده است.

در روز نخست این نشست تبادل نظر و اطلاعات جمعی از کارشناسان در راستای مدیریت شهری و مسائل مربوط به شهرداری‌ها صورت گرفته است.

در روز دوم نیز کارشناسان در کنار هیئت رئیسه فراکسیون مدیریت شهری و روستایی مجلس به بحث و تبادل نظر در راستای مدیریت واحد شهری، بررسی قوانین موجود در راستای مسائل شهرداری‌ها و بررسی طرح‌های ارائه شده در نشست‌های گذشته شهرداری‌های کلان‌شهر‌ها اقدام کرده‌اند.

امروز نیز به عنوان روز سوم این نشست مراسم اختتامیه نشست مشترک شهرداری‌های کلان‌شهر‌ها برگزار شد و در این نشست اعضای شرکت‌کننده نسبت به جمع‌بندی مطالب و طرح‌های ارائه شده در روز‌های گذشته اقدام کرده‌اند.

ظهر امروز، آیین اختتامیه سومین نشست مشترک شهرداری‌های کلان‌شهر‌های کشور و هیئت رئیسه فراکسیون مدیریت شهری و روستایی مجلس شورای اسلامی با حضور رئیس شورای عالی استان‌ها، شهرداران کلان‌شهر‌ها و تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در اصفهان برگزار شد.

مدیریت یکپارچه و هماهنگ شهری، راهکار‌های تحقق پارلمان‌های محلی، اصلاح قوانین و مقررات مربوط به مدیریت شهری و شهرداری‌ها، احکام بودجه سال 1392 و پیگیری برخی از مباحث مربوط به نشست‌های گذشته از مباحث مطرح شده در این نشست بوده است.

البته تحقق یافتن و اجرایی شدن طرح مدیریت واحد شهری برای توسعه شهر‌ها از خواسته‌های تمام شهرداران شرکت‌کننده در این جلسه بود و دولت و مجلس باید به صورت قانونی نسبت به اجرایی شدن مطالبه این افراد تلاش کند.

انتهای پیام/63004/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول