اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت گردشگری اردبیل خبر داد

آغاز دوباره تور رایگان اردبیل‌گردی

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان اردبیل گفت:‌ با آغاز دور دوم سفرها شاهد آغاز دوباره فعالیت تور رایگان اردبیل‌گردی در مرکز استان هستیم.

آغاز دوباره تور رایگان اردبیل‌گردی

نادر تقی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت:‌ با پایان ماه مبارک رمضان و آغاز موج دوم سفرهای تابستانی ستاد تسهیلات سفرهای تابستانی با حضور اعضای ستاد و روسای شهرستانی تشکیل جلسه داد و هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های اجرایی با هدف افزایش ارائه خدمات بهینه به گردشگران در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان آغاز فعالیت تور ‌رایگان اردبیل‌گردی همزمان با آغاز دور دوم سفرها خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌های انجام شده توسط میراث فرهنگی، شهرداری اردبیل، حفاظت محیط زیست، اوقاف و امور خیریه و جامعه صنفی راهنمایان تور استان شاهد همکاری‌های لازم در اجرای تور اردبیل‌گردی هستیم.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان اردبیل برگزاری تورهایی با محوریت و موضوعیت تاریخی، طبیعی و سلامت توسط دفاتر خدمات مسافرتی فعال در استان را مفید و ارزنده توصیف کرد.

تقی‌زاده یادآور شد:‌ گردشگران و مسافران تابستانی در تور رایگان اردبیل‌گردی از مسجد جمعه، پل‌های تاریخی به‌ویژه پل هفت چشمه، منطقه نمونه گردشگری دریاچه شورابیل، موزه تاریخ طبیعی و مجموعه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی و مقبره امامزاده صالح اردبیل بازدید می‌کنند.

این مسئول گفت: در این تور سعی می‌شود توضیحات لازم توسط اعضای جامعه صنفی راهنمایان تور به گردشگران ارائه شود.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان اردبیل تصریح کرد: بازدید‌کنندگان در کنار آشنایی با آثار تاریخی و طبیعی و میراث معنوی مرکز استان و دیگر شهرستان‌ها با گونه‌های جانوری در موزه تاریخ طبیعی نیز آشنا می‌شوند.

تقی‌زاده در پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل عنوان کرد: در این تور سعی می‌شود مسافران و گردشگران از مقبره امامزاده صالح (ع) در اردبیل بازدید کرده و ضمن زیارت این مقبره و بهره‌مندی از فیوضات معنوی آن قادر خواهند بود پاسخ سئوالات خود را از روحانیون مستقر در امامزاده صالح (ع) دریافت کنند.

انتهای پیام/62003/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول