اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس تأکید کرد

ارائه خدمات بیشتر به منطقه گردشگری امجز در عنبرآباد

نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: باید منطقه گردشگری امجز در عنبرآباد از خدمات و امکانات بیشتری برخوردار شود تا زمینه پیشرفت بیشتر منطقه فراهم شود.

ارائه خدمات بیشتر به منطقه گردشگری امجز در عنبرآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، فرج‌الله عارفی صبح امروز در دیدار با مردم روستای امجز، سرطاقین و بن‌طاقین این شهرستان که با حضور تعدادی از مسئولان انجام شد بر برق‌رسانی به روستای امجز تا سه ماه آینده تأکید کرد.

وی افزود: با توجه به اینکه منطقه امجز از مناطق بکر و خوش آب و هوا بوده و در فاصله 25 کیلومتری مرکز شهرستان قرار دارد و بیشتر مردم شهرستان به این منطقه برای گردش سفر می‌کنند باید خدمات اولیه به بهترین نحو ممکن انجام گیرد تا مردم از امکانات بیشتری برخوردار شوند.

عارفی با توجه به مشکلات بهداشتی موجود در این مناطق از مسئولان بهداشتی شهرستان خواست، هر چه سریع‌تر خانه بهداشت در روستای امجز و توابع در راستای خدمات بهداشتی درمانی راه‌اندازی شود تا مردم مجبور به رفت و آمد به شهرستان برای دریافت این خدمات نشوند.

وی در این دیدار در مسجد ابوالفضل (ع) سرطاقین در جمع مردم گفت: خدمات بسیار ارزنده‌ای در طول نظام مقدس جمهوری اسلامی در این روستاها انجام شده که یکی از این اقدامات در حال انجام احداث راه گمرکان به امجز است که حدود هفت کیلومتر آن تاکنون آسفالت شده است.

عارفی تصریح کرد: با توجه به خشکسالی‌های اخیر در این مناطق جهاد کشاورزی برای انتقال آب کشاورزی به روستاهای سرطاقین، بن‌طاقین و امجز با کار کارشناسی اقدام کند.

به گزارش فارس در این دیدار مردم بیشترین مشکلات خود در این روستاها را نبود برق، راه مناسب سرطاقین و بن‌طاقین عنوان و خواستند با توجه به اینکه منطقه گردشگری است هر چه سریعتر در راستای حل مشکلات آن اقدام تا زمینه پیشرفت هر چه بیشتر منطقه فراهم شود.

در این دیدار مصوب شد، طرح هادی روستای امجز از طریق بنیاد مسکن و راه و شهرسازی شهرستان عنبرآباد پیگیری و این طرح هر چه زودتر عملیاتی شود.

انتهای پیام/80005/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول