اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اصفهان مطرح کرد

برنامه‌ریزی یکپارچه برای احیای ظرفیت‌های گردشگری در فریدونشهر

رئیس کارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اصفهان گفت: برنامه‌ریزی درست در اقدامات زیربنایی به ویژه در حوزه گردشگری در شهرستان فریدونشهر از مسائل مهم این شهرستان است.

برنامه‌ریزی یکپارچه برای احیای ظرفیت‌های گردشگری در فریدونشهر

مهدی جمالی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به مطالعات انجام شده در خصوص راه‌اندازی مناطق گردشگری در شهرستان فریدونشهر از سال 83 تاکنون اظهار کرد: باید با همکاری و همدلی تمامی دستگاه‌های اجرایی مربوطه نتیجه این اقدامات و برنامه‌ریزی‌ها به صورت اقدامات اجرایی درآمده و شاهد توسعه زیربنایی گردشگری در این شهرستان باشیم.

رئیس کارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اصفهان با اشاره به اینکه سیاست این حوزه باید توسعه پایدار و متعادل باشد، تصریح کرد : ما در این راستا عمل می‌کنیم، امیدواریم با همکاری دستگاه‌های اجرایی و حضور پررنگ بخش خصوصی شاهد رونق صنعت گردشگری در فریدونشهر باشیم.

جمالی‌نژاد با اشاره به موقعیت جغرافیایی و بسترهای مناسب فریدونشهر در حوزه گردشگری، افزود: راهکار رسیدن به توسعه پایدار و متوازن دراین شهرستان توجه به گردشگری پایدار است.

وی با اشاره به مهاجرت بسیار بالای مناطق غربی استان اصفهان به خصوص شهرستان‌‌های فریدن و فریدونشهر به سمت شهر اصفهان و معضل حاشیه‌نشینی در این شهر عنوان کرد: اگر این شهرستان‌ها به توسعه مطلوب در حوزه گردشگری رسیده بودند؛ نه تنها این مهاجرت‌های بی‌رویه به ایجاد مسائل و چالش‌هایی برای شهر اصفهان موضوعیت نداشت؛ بلکه بسیاری از ساکنان اصفهان برای بهره‌مندی از زندگی سالم و مفرح به این شهرستان‌‌ها مهاجرت می‌کردند.

انتهای پیام/63015/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول