اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاون گردشگری اردبیل خبر داد

تشدید نظارت‌های مشترک از تاسیسات گردشگری

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از تشدید نظارت‌های مشترک از تاسیسات گردشگری استان اردبیل با اتمام فصل تابستان خبر داد.

تشدید نظارت‌های مشترک از تاسیسات گردشگری

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، قادر تقی‌زاده صبح امروز در جلسه کمیته گردشگری در اردبیل با اشاره به آغاز موج دوم سفرهای تابستانی پس از ماه مبارک رمضان اظهار داشت: با هدف افزایش کیفیت خدمات تاسیسات گردشگری علاوه بر نظارت‌های انجام گرفته توسط دستگاه‌های نظارتی استان نظارت‌های مشترک نیز از این تاسیسات صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه افزایش میزان رضایتمندی گردشگران سبب افزایش مدت ماندگاری گردشگران در استان می‌شود، عنوان کرد: ما تمام سعی‌مان را به کار گرفتیم تا مدت اقامت از دو روز بیشتر شده و هموطنان بتوانند با سفر به مناطق مختلف در سطح استان مدت اقامتشان را افزایش داده و پر‌بار کنند.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل افزود: به همین منظور و با هماهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اکیپی از کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، اداره کل تعزیرات حکومتی، شرکت آب منطقه‌ای و اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی از مراکز اقامتی، پذیرایی، دفاتر خدمات مسافرتی، مجتمع‌های آب‌درمانی و آب‌های گرم استان بازدید کرده و با ارائه تذکرات لازم با متخلفان نیز برخوردهای قاطع صورت می‌گیرد.

تقی‌زاده با تاکید بر افزایش سطح خدمات در تاسیسات گردشگری گفت: هماهنگی‌های لازم با جامعه مراکز اقامتی، انجمن‌های صنفی، دفاتر خدمات مسافرتی، مراکز پذیرایی بین راهی، انجمن راهنمایان تور استان برای ارائه خدمات مناسب به گردشگران صورت گرفته است.

این مسئول تصریح کرد: علاوه بر نظارت‌های دستگاه‌ها این تشکل‌ها نیز باید در خصوص رعایت ضوابط و مقررات توسط واحدهای تحت پوشش به افزایش ارائه خدمات واحدهای یاد شده اقدامات لازم انجام خواهد شد.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با قدردانی از همکاری دستگاه‌های نظارتی استان یادآور شد: بنابر هماهنگی‌های صورت گرفته نظارت مشترک از تاسیسات گردشگری استان تا  اتمام فصل تابستان تشدید خواهد شد که امیدواریم در این زمینه ارتباطات و تعاملات تقویت شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، تقی‌زاده در پایان سخنان خود با بیان اینکه بیش از 220 واحد اقامتی و خانه‌های استیجاری مختلف در شهرهای گردشگری استان آماده ارائه خدمات به میهمانان و گردشگران تابستانی هستند، ابراز داشت: پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان فصل تابستان شاهد افزایش چشمگیر مسافرت‌ها باشیم که در این یک ماه تمام زمینه‌سازی‌ها را انجام دادیم تا کارها به شکل منسجم پیگیری شده و مدنظر باشد.

انتهای پیام/62004/ک30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول