اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گرامیداشت سالگرد زلزله اهر

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر اردبیل تجلیل شد

در سالگرد زلزله مهیب اهر و چند شهر آذربایجان‌شرقی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل به خاطر تلاش این مجموعه در امدادرسانی به حادثه‌دیدگان مورد تجلیل قرار گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر اردبیل تجلیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسمی که عصر امروز و در شهرستان اهر برگزار شد، بهرام غیبی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل و امدادگران پرتلاش این استان به دلیل سرعت عمل در امدادرسانی به زلزله‌زدگان اهر و ورزقان از سوی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور مورد تجلیل قرار گرفتند.

در این مراسم مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل یکی از اصلی‌ترین اهداف و رویکردهای جمعیت هلال‌احمر را امداد به موقع به حادثه‌دیدگان و افراد گرفتار در حوادث غیرمترقبه اعلام کرد و افزود: جمعیت هلال‌احمر بدون تعیین خط و مرز سرزمینی، جغرافیایی و قومیتی سعی می‌کند فداکارانه به کمک حادثه‌دیدگان بشتابد تا جلوی خسارت‌ها و برخی اقدامات نامبارک گرفته شود.

وی تصریح کرد:‌ جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل یک سال پیش در چنین ایامی در کمتر از 50 دقیقه نیروهای خود را از مشگین‌شهر عازم اهر و روستاهای تابعه کرد تا به کمک زلزله‌زدگان بشتابند تا در اولین فرصت کار امدادرسانی و اسکان اضطراری صورت بگیرد.

غیبی خاطر نشان کرد: ما در این کار حساس و بسیار تأسف‌بار که در اهر، ورزقان و برخی از مناطق دیگر رخ داد در عین اینکه متأثر از حادثه زلزله بودیم سعی کردیم با حفظ خونسردی و نشان دادن مهر و عاطفه حقیقی به کمک حادثه‌دیدگان بشتابیم و در این راه از خداوند متعال مدد خواستیم تا امدادگران شرمنده روستاییان و ساکنان مناطق زلزله‌زده نشوند.

این مسئول اضافه کرد:‌ در این حادثه 277 امدادگر به همراه 15 دستگاه آمبولانس و 48 دستگاه خودروی سبک و سنگین به مناطق زلزله‌زده اعزام شدند تا دستگیر حادثه‌دیدگان باشند.

وی با بیان اینکه در این حادثه برای یک‌هزار و 521 خانوار فضای اسکان مناسب فراهم شد، بیان کرد: ما توانستیم 46 کامیون کمک‌های مردمی را شامل مواد غذایی، آب معدنی و دیگر ملزومات مورد نیاز حادثه‌دیدگان به آنها ارسال کنیم تا آنها بتوانند در روزهای سخت اولیه از حالت شوک و نگرانی خارج شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان ارزش کمک‌های انسان دوستانه مردم استان اردبیل به زلزله‌زدگان را بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون تومان اعلام کرد و ادامه داد: جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل در کمتر از 50 دقیقه نیروهای خود را از مشگین‌شهر عازم مناطق زلزله‌زده کرد تا به سرعت در این مناطق کار امدادرسانی انجام شود.

در پایان این مراسم به دست رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، بهرام غیبی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل با اهدای لوح سپاس و هدیه‌ای ویژه به نمایندگی از جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفت.

انتهای پیام/62004/ک30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول