اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جهرم مطرح کرد

تصرف بخشی از اموال جمعیت هلال احمر توسط دستگاه‌های دولتی

امام جمعه جهرم گفت: قسمت‌هایی از اموال جمعیت هلال احمر این شهرستان توسط ارگان‌های دولتی تصرف شده است‌.

تصرف بخشی از اموال جمعیت هلال احمر توسط دستگاه‌های دولتی

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، حجت‌الاسلام لطف‌الله دژکام عصر امروز در آیین افتتاح پروژه‌های عمرانی و امدادی جمعیت هلال احمر جهرم اظهار داشت: مدت یک سال است که ساختمان هلال احمر جهرم آماده بهره‌برداری بود که برای این مهم منتظر قدوم مسئولان بودیم که امروز محقق شد.

نماینده پیشین ولی فقیه در هلال احمر فارس با بیان اینکه ما خواستار تحویل این زمین به هلال احمر هستیم، خاطرنشان کرد: باید با تلاش مسئولان این نهاد و همچنین همکاری مدیران استانی و محلی، جهرم به مرکز امداد و نجات جنوب کشور تبدیل شود.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: نگاه نمایندگان مجلس به هلال احمر مثبت بوده و در لایحه بودجه دولت در سال 92، به این ارگان اعتبارات ویژه‌ای اختصاص داده شده است.

محمدرضا رضایی با بیان اینکه نمایندگان مجلس نقش هلال احمر و خدمت‌رسانی آن را به خوبی می‌دانند، بیان کرد: جوانان هلال احمر بهترین گروهی هستند که در حوادث و سوانح به یاری آسیب‌دیدگان می‌شتابند.

وی با بیان اینکه هلال احمر در عین داشتن ظرفیت‌های بالا از امکانات محدود برخوردار است، ابراز داشت: هلال احمر جهرم برای ارائه خدمات اولیه با مشکلات عدیده‌ای مواجه است.

عضو شورای اجرایی جمعیت هلال احمر جهرم با بیان اینکه در صورت مدیریت صحیح باغ هلال احمر جهرم سالانه میلیاردها تومان اعتبار جذب می‌شود، گفت: در این زمینه جلسات بسیاری گذاشته شده که نتیجه‌ای نداشته است.

انتهای پیام/‌2448‌/ش30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول