اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان دماوند:

اماکن ورزشی موجود با جمعیت شهرستان دماوند همخوانی ندارد

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند گفت: اماکن ورزشی موجود در شهرستان دماوند با جمعیت فعال این شهرستان همخوانی ندارد و باید فکری در این زمینه شود.

اماکن ورزشی موجود با جمعیت شهرستان دماوند همخوانی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، سعید سنقری ظهر امروز در نخستین جلسه شورای ورزش و جوانان شهرستان دماوند در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان گفت: در کل شهرستان دماوند، 11 سالن شهری و روستایی ورزشی وجود دارد که با توجه به جمعیت شهرستان، این تعداد بسیار کم است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند گفت: در بخش روستایی، شاید سالن‏های موجود تا حدی نیاز جوانان را برطرف کند؛ اما در بخش شهری با کمبود فضاهای ورزشی در دماوند مواجه هستیم.

سنقری در ادامه با بیان اینکه اهمیت دادن به ورزش در حقیقت اهمیت دادن به خانواده و جامعه است، خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم ورزش را در همه جای حوزه استحفاظی خود رشد و توسعه دهیم، توان مقابله با ناهنجاری‏های اجتماعی را نیز خواهیم داشت.

وی ادامه داد: همان‏گونه که درمان همه دردها در ورزش است، درمان و پیشگیری بسیاری از ناهنجاری‏های اجتماعی مثل اعتیاد نیز در گرایش جوانان به ورزش نهفته است.

سنقری به وجود استعدادهای مطلوب ورزشی در شهرستان دماوند اشاره کرد و گفت: برخی از ورزشکاران و رشته‏های ورزشی بام ایران، استعداد و توانایی رفتن به مراحل استانی و حتی کشوری را دارند، اما این مسئله توجه و حمایت همه مسئولان را می‏طلبد.

دبیر شورای ورزش و جوانان شهرستان دماوند افزود: در این جلسات و شوراها باید شرایطی فراهم کنیم تا استعدادهای درخشان ورزشی شناسایی و تقویت شوند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر در شهرستان دماوند بیش از 30 هیئت ورزشی فعال در بخش بانوان و آقایان وجود دارد که برخی از رشته‏ها، مقام‏های خوبی در سطح استانی و کشوری کسب کرده‏اند.

انتهای پیام/2568/ت20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول