اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی حجت‌الاسلام محمودی صورت گرفت

اعلام برنامه‌های هفته دولت در شهرستان‌های استان تهران

رئیس ستاد گرامیداشت مراسم هفته دولت شهرستان‌های استان تهران برنامه‌های این ستاد را اعلام کرد.

اعلام برنامه‌های هفته دولت در شهرستان‌های استان تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی که عصر امروز در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت مردم را پشتوانه عظیم نظام اسلامی دانست و افزود: یکی از مواردی که بین دولت نظام جمهوری اسلامی و دیگر دول دنیا تفاوت ایجاد می‌کند حضور مردم و حمایت آنها از دولت است و همین امر شرایط را برای رسیدن به جامعه مطلوب فراهم می‌سازد، راه این جامعه برای رسیدن به هدف هموارتر خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران ضمن تبریک هفته دولت به دولت جدید و دولتمردان نظام شکوهمند اسلامی خاطرنشان کرد: منش مدیریتی شهیدان رجایی و باهنر بهترین الگو برای دولتمردان نظام اسلامی است، این دو بزرگوار الگوی مدیریتی مناسبی برای دولت‌مردانی هستند که می‌خواهند در مسیر نظام و ارزش‌های اسلامی گام بردارند.

وی با تاکید بر تاسی مسئولان به ویژگی‌های والای رفتاری و اخلاقی شهیدان رجایی و باهنر ادامه داد: الگو قرار دادن این بزرگواران زمینه‌های رشد و پیشرفت جامعه اسلامی در تمام زمینه‌ها را فراهم خواهد آورد.

‌محمودی برگزاری مراسم گرامیداشت هفته دولت در مسجد النبی (ص) ریحان‌آباد را آغازگر برنامه‌های هفته دولت شهرستان ورامین دانست و تصریح کرد: این مراسم به همت بخشداری مرکزی شهرستان ورامین و شورای فرهنگی روستای ریحان‌آباد سه‌شنبه شب هفته آینده بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد النبی (ص) این روستا برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: حضور مسئولان شهرستان در درس اخلاق چهارشنبه شب آیت‌الله محمودی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان و برگزاری مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت و دعای کمیل در مسجد صاحب الزمان (عج) بعد از نماز مغرب و عشاء پنج‌شنبه هفته آینده از دیگر برنامه‌های هفته دولت است.

این مسئول از سخنرانی سید جمال جلیلی سرپرست فرمانداری شهرستان ورامین پیش از خطبه‌های نماز جمعه هشتم شهریور ماه سال جاری ورامین به‌مناسبت هفته دولت خبر داد و عنوان کرد: بعد از نماز جمعه نیز مسئولان ادارات و نهادها در دیداری مردمی پاسخگوی سئوالات مردم عزیز خواهند بود.

وی دیدار با مردم و نیز ائمه جمعه شهرستان‌های استان را نیز برنامه‌های هفته دولت در شهرستان‌های استان تهران برشمرد و گفت: همچنین برگزاری مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر در تمام شهرستان‌های استان در دستور کار قرار دارد.

این گزارش حاکی است، شهید محمدعلی رجایی دومین رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران و شهید حجت‌الاسلام محمدجواد باهنر دومین نخست‌ وزیر انقلاب اسلامی بود که در هشتم شهریور 1360 در حادثه بمب‌گذاری توسط منافقین کوردل به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/2462/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول