اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای اطلاع‏‌رسانی استان سمنان خبر داد

افتتاح پروژه‏‌های عمرانی استان سمنان در هفته دولت

دبیر شورای اطلاع‏‌رسانی استان سمنان از افتتاح شمار قابل توجهی از پروژه‏‌های عمرانی استان سمنان در هفته دولت امسال خبر داد.

افتتاح پروژه‏‌های عمرانی استان سمنان در هفته دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز سمنان، ایرج کارخایی به منظور بزرگداشت هفته دولت در جلسه کمیته اطلاع‏‌رسانی و تبلیغات این هفته در صدا و سیمای مرکز سمنان، با گرامیداشت یاد و نام شهدای دولت به خصوص رجایی و باهنر،صدا و سیما را یار و همراه دستگاه‏‌های اجرایی و مسئولان در تمام عرصه‏‌ها دانست.

دبیر شورای اطلاع‌‏رسانی استان سمنان گفت: در هفته دولت باید تمام دستگاه‏‌ها از جمله رسانه تاثیرگذار صدا و سیما تلاش کنند تا به نحو مقتضی علاوه بر انعکاس عملکرد دولت‏مردان، از خدمات و تلاش‌‏های کارگزاران و کارکنان دولت تجلیل به عمل آید.

کارخایی غبارروبی گلزار شهدا، افتتاح پروژه‏‌های عمرانی، بازدید استاندار از شهرستان‏ها، تشکیل کمیته‏‌های هفته دولت و تجلیل و تکریم از کارگزاران دولت را از جمله برنامه‏‌های هفته دولت در استان سمنان بیان کرد.

دبیر شورای اطلاع‏‌رسانی استان سمنان همچنین انعکاس خدمات دولت، حضور استاندار و فرمانداران در خطبه‏‌های نماز جمعه و انعکاس بخش‌‏هایی از عملکرد دولت را از جمله اقداماتی دانست که در این هفته انجام خواهد شد.

انتهای پیام/2249/ت/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول