اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان خبر داد

افتتاح 230 پروژه عمرانی در هفته دولت

استاندار هرمزگان از افتتاح بیش از 230 پروژه عمرانی در هفته دولت در شهرستان‌های استان خبر داد.

افتتاح 230 پروژه عمرانی در هفته دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم عزیزی ظهر امروز در آستانه هفته دولت طی نشستی ضمن گرامیداشت یاد شهدای گرانقدر رجایی و باهنر اظهار داشت: صبر، مجاهدت، ایثار، اخلاص، ساده‌زیستی و کار برای خدا از ویژگی‌های رفتاری شهید رجایی و باهنر بوده که باید تلاش شود الگوی رفتاری این شهیدان گرانقدر بیش از پیش شناسانده شود.

وی افزود: باید از ابعاد شخصیتی شهیدان رجایی و باهنر که دو بازوی توانمند انقلاب اسلامی ایران بودند برای ساخت جامعه‌ای ارزشمند بیشترین بهره را برد.

استاندار هرمزگان ابراز داشت: یکی از ترفندها و رویکردهای دشمنان، ناکارآمد جلوه دادن نظام و ناامید کردن مردم از نظام و انقلاب است و هفته دولت فرصتی بسیار مناسب برای بیان دستاوردهای نظام است تا هم مردم از خدمات انجام شده مطلع شوند و هم امیدوار باشند.

عزیزی تصریح کرد: بیان خدمات و تلاش‌های انجام شده در نظام جمهوری اسلامی می‌تواند فضای شادابی و نشاط جامعه را بیشتر کند.

وی در ادامه با اشاره به افتتاح بیش از 230 پروژه عمرانی در هفته دولت اظهار داشت: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر سه هزار و 920 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار هرمزگان افزود: اهم پروژه‌های هفته دولت در حوزه‌های آموزش، انرژی، بهداشت و درمان، تربیت بدنی، حمل و نقل، رفاه و تامین اجتماعی، مسکن، عمران شهری و روستایی، کشاورزی و منابع طبیعی است.

وی ادامه داد: هفته دولت امسال 136 پروژه در حوزه مسکن، عمران شهری و روستایی، 29 پروژه در حوزه آموزش، 23 پروژه در حوزه انرژی، 15 پروژه در بخش تربیت بدنی، هفت پروژه در بخش حمل و نقل و 13 پروژه در بخش منابع طبیعی و کشاورزی و هفت پروژه در حوزه های بهداشت و درمان، رفاه و تامین اجتماعی به بهره‌برداری می رسد.

عزیزی بیشترین تعداد پروژه‌های هفته دولت را مربوط به شهرستان میناب با 29 پروژه و کم‌ترین آن را مربوط به شهرستان ابوموسی با دو پروژه اعلام کرد.

وی همچنین با اشاره به افزایش اعتبارات ریالی پروژه‌ها هفته دولت نسبت به سال گذشته بیان داشت: اعتبار سال گذشته پروژه‌های هفته دولت در سال گذشته دو هزار و 653 میلیارد ریال بوده که این رقم در سال‌جاری به سه هزار و 920 میلیارد ریال رسیده است.

استاندار هرمزگان همچنین با اشاره به اهم پروژه‌های عمرانی خاطرنشان کرد: پروژه‌هایی همچون بازارچه مرزی ابوموسی، اجرای مرحله نخست بندرگاه چند منظوره هرمز (نخل ناخدا)، بازسازی و بهسازی اسکله و ترمینال شهیدحقانی، راه روستایی برتمب ـ شهرکهنه، مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار(بلوک ورزشی), مرکز سوانح و سوختگی بندرعباس، گازرسانی و اجرای شبکه داخلی فاز یک شهرستان بندرعباس، گازرسانی شهرک‌های صنعتی شماره یک و دو بندرعباس، گازرسانی قلعه قاضی، تخت، گودو، دهنو و (کلنگ زنی)، تامین آب شهر بندرعباس، احداث بندر صیادی لاوان، قطعه سوم باند محور سه راهی میناب - رودان و بهسازی محور میناب ـ جاسک و... آماده بهره‌برداری هستند.

عزیزی در پایان ضمن قدردانی از تلاش همه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه دستگاه‌های اجرایی هرمزگان اضافه کرد: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها ضمن توسعه زیرساخت‌ها تعداد قابل توجهی فرصت شغلی در استان ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/88001/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول