اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مریوان اعلام کرد

افتتاح بیش از 40 طرح در هفته دولت در مریوان

فرماندار مریوان از افتتاح و بهره‌برداری از 40 طرح و پروژه‌ عمرانی، خدماتی و صنعتی و کشاورزی در هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

افتتاح بیش از 40 طرح در هفته دولت در مریوان

به گزارش خبرگزاری فارس از مریوان، عبدالله رشیدی‌پور ظهر امروز جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: برگزاری انتخاباتی کاملا سالم و مردمی که با حضور بیش از 62 درصد از مردم استان کردستان همراه بود نشان از اقتدار کامل ایران دارد و قدرت این دولت را به رخ دنیا کشید.

رشیدی پور عنوان کرد: باتوجه به اینکه شهرستان مریوان یک شهرستان کاملا مرزی است و با داشتن بیش از 110 مرز مشترک با کشور عراق و همچنین فعالیت‌های ضدانقلاب در رسانه‌ها و ماهواره‌ها که در تلاش بودند تا از مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ه جلوگیری کنند، اما مردم این دیار نشان دادند که با تمام قوا در راستای حفظ این نظام اسلامی ایستادگی خواهند نمود.

وی با اشاره به نزدیکی فرارسیدن هفته دولت افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران خدمات بسیار بزرگ و شایان و درخور این مردم را انجام داده است بهره‌برداری بیش از 40 طرح و پروژه‌های مختلف در این هفته در مریوان نمونه بارزی از این خدمات است.

رشیدی‌پور با اشاره به پروژه‌های به بهره‌برداری رسیده در شهرستان مریوان عنوان کرد: افتتاح سدگاران و تصفیه‌خانه این شهرستان دو طرح مورد بهره‌برداری در هفته دولت است که از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند.

وی همچنین با عنوان اینکه افتتاح پروژه‌ها به مناسبت هفته دولت از شنبه شروع می‌شود افزود: بسیاری از طرح‌های موجود در این شهرستان هنوز به صورت نیمه‌کاره مانده‌اند که امید است در دولت جدید برای اجرای این طرح‌ها که به دلیل کمبود بودجه ناتمام مانده‌اند به سرانجام برسد.

فرماندار مریوان افتتاح جاده سنندج - مریوان را یکی از آرزوهای دیرینه مردم شهرستان مریوان عنوان کرد و اظهار داشت: افتتاح و به بهره برداری رسیدن جاده مریوان سنندج قرار بود مدت‌ها پیش از این انجام شود که متاسفانه به دلیل عدم بودجه کافی این کار تا به حال انجام نشده و انتظار ما از دولت این است که برای اتمام آن یک بودجه جهشی اختصاص دهند.

فرماندار شهرستان مریوان عملکرد بسیاری از شرکت‌های پیمانکاری را نامناسب عنوان کرد و افزود: بسیاری از شرکت‌های موجود که پیمانکاری انجام پروژه‌ها را برعهده می‌گیرند عملکرد نامناسبی دارند و باید پرونده این شرکت‌ها به لیست‌های سیاه سپرده شوند و دیگر هیچ یک از ارگان‌ها و ادارات با آنان همکاری ننمایند.

رشیدی‌پور در پایان تصریح کرد: دریاچه زریبار و مرز باشماق از جمله موارد بسیار مهم دیگری هستند که باید برای رفع معضلات آنها فکری اساسی شود و با تخصیص بودجه‌ای مناسب و درخور آنها برای رفع مشکلات موجود تلاش‌های لازم را انجام دهیم.

انتهای پیام/79008/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول