اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان سمنان:

هفته دولت نمادی از وحدت مردم و دولت اسلامی است

فرماندار شهرستان سمنان در پیامی فرارسیدن هفته دولت را به خدمت‏‌گزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی در شهرستان تبریک گفت و تأکید کرد: هفته دولت نمادی از وحدت مردم و دولت اسلامی است.

هفته دولت نمادی از وحدت مردم و دولت اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، متن پیام تبریک حسن سعدالدین به این شرح است: هشتم شهریور ماه، یادآور کوچ دو پرستوی سبک‏بال رفته تا افق عرش، رجایی و باهنر است؛ دو معلم بزرگ عمل؛ دو آموزگار وارسته که پیشه‏‌شان انسانیت و خلوص بود.

وی افزوده است: به راستی که شهیدان گران‏قدر این روز، اسطوره کامل خویشتن‏‌سوزی و اخلاص بودند.

فرماندار شهرستان سمنان ادامه داد: هفته دولت نمادی از وحدت مردم و دولت اسلامی و یادآور فداکاری‏‌های فرزندان پاک‏‌نهاد و گران‏قدر انقلاب و احیاکننده روزهای پرشور خدمت‏گزاری، شهیدان بزرگ رجایی و باهنر است.

سعدالدین اضافه کرد: اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب و امام شهدا و به ویژه شهدای دولت رجایی و شهید باهنر و تبریک آغاز هفته دولت، از زحمات صادقانه همکاران تشکر و قدردانی کرده و امیدوارم با کمک و همکاری همه کارکنان در بهبود کیفیت کلیه فعالیت‏‌ها و جلب رضای باری‏‌تعالی و خدمت مطلوب‏‏‌تر به مردم ولایت‏‌مدار شهرستان سمنان موفق‌تر از گذشته حرکت کنیم.

وی تصریح کرد: باید با پیروی از رهنمودهای مقام عظمای ولایت، حضرت آیت‏‌الله امام خامنه‏‌ای و اجرای سیاست‏‌های دولت تدبیر و امید در جهت تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و مؤید شویم.

انتهای پیام/2249/ی/پو3002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول