اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیمای صدا و سیمای مرکز سمنان خبر داد

تولید میزگرد تلویزیونی «پرسمان» در هفته دولت در سیمای سمنان

معاون سیمای صدا و سیمای مرکز سمنان گفت: میزگرد تلویزیونی پرسمان با حضور استاندار سمنان در آغازین روز هفته دولت برگزار می‏‌شود.

تولید میزگرد تلویزیونی «پرسمان» در هفته دولت در سیمای سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، احمد نیک‏‌کار عصر امروز در نشست هماهنگی این برنامه‏‌ها در صدا و سیمای مرکز سمنان با گرامیداشت هفته دولت در خصوص برنامه‏‌های هفته دولت در شبکه استانی سیمای مرکز سمنان اظهار کرد: در هفته دولت تلاش داریم تا برنامه‏‌های مناسبی را به منظور بزرگداشت این هفته به مخاطبان ارائه کنیم.

وی افزود: میزگرد تلویزیونی پرسمان با حضور استاندار سمنان در آغازین روز هفته دولت برگزار می‏‌شود.

معاون سیمای صدا و سیمای مرکز سمنان همچنین از حضور مدیران مرتبط با محیط زیست در برنامه زنده تلویزیونی شب‏‌های اطلسی، پخش مستند، سرود و میان‏‌برنامه‌‏هایی در خصوص خدمات دولت خبر داد.

نیک‏‌کار ادامه داد: پرداختن به رویدادهای هفته دولت در برنامه «در شهر» ( با تهیه گزارش و مصاحبه) و پخش آیتم‏‌هایی در خصوص عملکرد دولت از جمله برنامه‌‏هایی است که در این هفته تهیه و پخش خواهد شد.

خبری‏‌ها هم دست به کار شدند

سیدقاسم سیدآقایی، معاون اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز سمنان نیز در این نشست از پخش ویژه برنامه‏‌هایی در هفته دولت خبر داد.

وی اضافه کرد: گفت‏‌وگوی ویژه خبری به مدت  15 دقیقه بعد از خبر 45/16 از ویژه برنامه‏‌هایی است که در تمام ایام هفته دولت با حضور مدیران کل دستگاه‌‏های اجرایی به مخاطبان ارائه خواهد شد.

معاون اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز سمنان اظهار داشت: انعکاس اخبار و رویدادهای این هفته در بخش‌‏های مختلف خبری و گزارش‏‌های مردمی از دیگر برنامه‏‌هایی است که در این هفته تولید و پخش خواهد شد.

انتهای پیام/2249/ت20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول