اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مهدیشهر خبر داد

افتتاح مهم‏ترین طرح‌‏ها و برنامه‏‌های مهدیشهر در هفته دولت

فرماندار شهرستان مهدیشهر گفت: مهم‏ترین طرح‏‌ها و برنامه‏‌های مهدیشهر در هفته دولت با حضور استاندار سمنان افتتاح می‏‌شود.

افتتاح مهم‏ترین طرح‌‏ها و برنامه‏‌های مهدیشهر در هفته دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، محمدرضا قنبری امروز در جلسه هماهنگی برنامه‏‌های اجرایی هفته دولت که با حضور مسئولان دستگاه‏‌های اجرایی این شهرستان در فرمانداری مهدیشهر برگزار شد، گفت: هفته دولت از دوم شهریورماه آغاز می‏‌شود و تا هشتم شهریورماه ادامه خواهد داشت و مهم‏ترین طرح‏‌ها و برنامه‏‌های هفته دولت در شهرستان مهدیشهر با حضور استاندار سمنان کلید خواهد خورد.

وی حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان را در این هفته ضروری اعلام کرد.

فرماندار شهرستان مهدیشهر گفت: دیدار مردمی مسئولان و مدیران اداری شهرستان مهدیشهر با حضور در نماز جمعه شهرهای مهدیشهر، درجزین و شهمیرزاد، حضور مسئولان در روستاهای دورافتاده و محروم تابعه شهرستان و رسیدگی به مشکلات مردم از جمله برنامه‏‌های اجرایی در این هفته است که با حضور پررنگ مسئولان انجام می‏‌شود.

وی همچنین برگزاری نشست تشکل‏‌های مردمی در این هفته را پیشنهاد داد و اظهار داشت: برنامه‏‌های هفته دولت امسال باید با سال پیش متفاوت باشد و با برنامه‏‌های متنوع و جدید اجرا شود.

قنبری در ادامه از افتتاح طرح‏‌های فرهنگی، ورزشی و عمرانی چون افتتاح زمین هاکی شهرستان مهدیشهر، آزمایشگاه آب در درجزین، مدرسه برکت درجزین، پروژه‌‏های بنیاد مسکن در مهدیشهر، اردوگاه فرهنگی و امدادی شهمیرزاد، پروژه شرکت برق مهدیشهر، کلنگ‏زنی ساختمان شبکه بهداشت مهدیشهر، آغاز به کار اورژانس شهر شهمیرزاد و به عنوان مهم‏ترین طرح‏‌های هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

فرماندار شهرستان مهدیشهر همچنین از برگزاری همایش تقدیر از کارمندان و خانواده‏‌های شهدا و جانبازان شهرستان و تقدیر از بانوان کارمند در این هفته خبر داد.

قنبری گفت: مردم باید نسبت به برنامه‏‌هایی که انجام می‏‌شود، مطلع باشند و از خدماتی که به آن‌ها ارائه می‏‌شود، آگاهی یابند.

انتهای پیام/2249/م/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول