اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فردوس خبر داد

افتتاح 124 پروژه در هفته دولت در فردوس/ راه‌اندازی میز دولت در مصلی

فرماندار فردوس از افتتاح 124 پروژه در هفته دولت امسال در این شهرستان خبر داد.

افتتاح 124 پروژه در هفته دولت در فردوس/ راه‌اندازی میز دولت در مصلی

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، محمدرضا رجبی‌مقدم ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: دولت یازدهم در مقطعی حساس از تاریخ انقلاب اسلامی ایران آغاز به کار می‌کند، مقطعی که در آن نظام استکباری مشکلات عدیده‌ای برای جهان اسلام فراهم کرده است.

وی گفت: امروز بسیاری از مسلمانان جهان در کشورهای اسلامی مورد هدف آمریکا و صهیونیسم قرار می‌گیرند و روزانه تعداد زیادی از این مسلمانان در حملات تروریستی به شهادت می‌رسند.

فرماندار فردوس افزود: در هفته دولت امسال تعداد 124 پروژه با اعتباری حدود 9 میلیارد تومان در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

رجبی‌مقدم تصریح کرد: با بهره‌برداری از پروژه‌های هفته دولت برای 105 نفر به‌شکل مستقیم و دو هزار نفر به صورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد می‌شود.

وی یادآور شد: از مجموع اعتبارات هزینه شده در پروژه‌های هفته دولت مبلغ 7 میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبار دولتی و یک میلیارد و 300 میلیون تومان تسهیلات بانکی و سرمایه‌گذاری شخصی است.                                                   

افتتاح 8 پروژه با حضور استاندار در فردوس

فرماندار فردوس گفت: در نخستین روز از هفته دولت مسئولان شهرستان به‌منظور تجدید میثاق با آرمان‌های امام و شهدا و نیز تجدید بیعت با مقام عظمای ولایت در گلزار شهدای این شهرستان حضور می‌یابند.

رجبی‌مقدم از حضور استاندار خراسان جنوبی در شهرستان فردوس خبر داد و افزود: تعداد 8 پروژه عمرانی با حضور استاندار خراسان جنوبی در یکی از روزهای هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: افتتاح 94 پروژه کشاورزی، هفت پروژه برق‌رسانی، هفت پروژه آب‌رسانی، چهار پروژه بهداشتی و درمانی، پنج پروژه عمرانی شهرداری‌های فردوس و اسلامیه و دو پروژه آموزشی از جمله پروژه‌های افتتاحی شهرستان فردوس در هفته دولت امسال است.

فرماندار فردوس یادآور شد: برگزاری جلسه شورای اداری با هدف تبیین برنامه‌های هفته دولت و سیاست‌های دولت جدید، سرکشی و دیدار با خانواده‌های شهدا در ایام هفته دولت و برگزاری برنامه‌های فرهنگی، ورزشی از دیگر برنامه‌های اجرایی در طول هفته دولت است.

راه‌اندازی میز دولت در مصلی نماز جمعه فردوس

رجبی‌مقدم همچنین از راه‌اندازی میز دولت در مصلی نماز جمعه فردوس خبر داد و گفت: با هدف برقراری ارتباط بین مردم و مسئولان و نیز رسیدگی و توجه بیشتر به مشکلات مردم، میز دولت در محل مصلی نماز جمعه فردوس راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: در این طرح هر هفته یک ساعت قبل از برگزاری نماز جمعه، مسئول یکی از ادارات شهرستان در مصلی نماز جمعه حاضر و به سؤالات مردم پاسخ می‌دهد.

فرماندار فردوس اذعان داشت: مشکلات مردم پس از طرح و ارائه به مسئول اداره، مورد بررسی و پیگیری قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/69007/غ30/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول