اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بیجار:

74 پروژه ‌طی هفته دولت در بیجار افتتاح می‌شود‌

معاون فرماندار بیجار از افتتاح 74 پروژه بالغ بر 101 میلیارد ریال همزمان با هفته دولت در شهرستان بیجار خبر داد.

74 پروژه ‌طی هفته دولت در بیجار افتتاح می‌شود‌

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، باقرجدی امین‌پور  بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته دولت که در سالن جلسات شهدای گمنام فرمانداری بیجار برگزار شد با اشاره به اینکه همه ساله از دوم تا هشتم شهریور ماه به نام هفته دولت نامگذاری شده افزود: هفته دولت فرصت شایسته و ارزشمندی برای بیان و ارائه فعالیت‌ها و ارزیابی عملکرد در عرصه خدمت‌رسانی به مردم است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: خدمت‌رسانی و خدمت به مردم در رأس اساس کار مسئولان قرار گیرد.

معاون فرماندار بیجار بیان داشت: هفته دولت فرصتی مغتنم برای مجموعه دولت و دولتمردان است که بتوانند کارها و اقدامات و فعالیت‌های انجام شده را در طبق اخلاص قرار داده و به مردم معرفی و ارائه دهند.

این مسئول بیان کرد: هفته دولت، هفته اقتدار و پیروزى دولتى است که حمایت و پشتیبانى میلیون‌ها تن از ملت خود را همراه دارد.

امین‌پور اظهار کرد: همراهى ملت با دولت و پشتیبانى آحاد مردم از آن، از عوامل ثبات دولت و اقتدار آن است و این رابطه، تا هنگامى که دولت یک دولت ارزشى و خدمت گزار باشد، پایدار خواهد بود.

وی ضمن تشکر از مدیران و مسئولان شهرستان بیجار در تسریع انجام کارهای و پروژه‌های دولتی با توجه به شرایط کنونی و کمبود اعتبارها گفت: امید است با شروع کار دولت یازدهم کمبود مسائل مربوط به محدویت اعتباری برطرف شود.

معاون فرماندار بیجار با اشاره به تأکید مقام رهبری به شعار سال (حماسه سیاسی و اقتصادی) و رسالت و مسئولیت دولتمردان با توجه شرایطی کنونی کشور تصریح کرد: مسئولان در شرایط کنونی تمامی تلاش خود را برای محقق ساختن شعار سال و پیشبرد اهداف نظام مقدسمان به کار گیرند.

امین‌پور اضافه کرد: مسئولان در شرایط حساس اقتصادی کنونی برای تحقق بخشیدن به حماسه اقتصادی نیز  با همت مضاعف و کمبودها را به منظور عمران و آبادانی شهرستان کوشا باشند.

وی بیان کرد: مسئولان باید تلاش کنند با برنامه‌ریزی صحیح و دقیق زمینه ایجاد و ارتقای امید و اطمینان مردم نسبت به دولت و نظام را افزایش دهند.

معاون فرماندار بیجار با بیان اینکه با شروع کار دولت تدبیر و امید بارقه‌ای از امید مردم ایجاد شده است بیان کرد: امید است کارهای  اساسی همگام با برنامه‌های نظام و مد نظر دولت یازدهم و شخص رهبری و کارهای اساسی در مباحث اقتصادی و سیاسی انجام گیرد.

امین‌پور همچنین از افتتاح 74 پروژه بالغ بر 101 میلیارد ریال همزمان با هفته دولت در شهرستان بیجار خبر داد گفت: افتتاح پروژه‌های مربوط به شرکت برق، مخابرات، کشاورزی، امور دهیاری‌ها، گازرسانی به مناطق روستایی، برق‌رسانی، طرح‌های آب و فاضلاب روستایی و پروژه‌های مربوط به امور شرکت شهرک‌های صنعتی و از مهم‌ترین برنامه‌های هفته دولت در شهرستان بیجار است.

معاون فرماندار بیجار در پایان سخنان خود گفت: توجه به توسعه زیرساخت‌ها موجب پیشرفت و آبادانی  شهرستان شده است و خوشبختانه شهرستان بیجار  اکنون در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دارد و زمینه مهاجرت معکوس به این شهرستان فراهم است.

انتهای پیام/79015/ش40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول