اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت شنای بانوان آبادان:

برای تمرین به استخر نیاز داریم/ آغاز مسابقات شنای بانوان از شهریورماه

نایب رئیس هیئت شنای بانوان آبادان با بیان اینکه برای تمرین به استخر نیاز داریم، گفت: امیدوارم که تمرینات در زمستان ادامه داشته باشد و استخر خلیج فارس برای گرم کردن آب دچار مشکل نشود.

برای تمرین به استخر نیاز داریم/ آغاز مسابقات شنای بانوان از شهریورماه

حاجیه محمدیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: در حال حاضر شهرستان آبادان دارای دو تیم پالایشگاه نفت و هیئت شنا بانوان آبادان است.

وی افزود: تیم پالایشگاه نفت هر سال در مسابقات شنای پالایشگاه‌های کشور در رده‌های بالای 26 و زیر 26 سال شرکت می‌کند و دارای مقام اول استان است.

نایب رئیس هیئت شنای بانوان آبادان خاطرنشان کرد: تیم هیئت شنا بانوان آبادان که دو سال است تشکیل شده سال اول شرکت در مسابقات توانست مقام سوم لیگ خوزستان را کسب کند.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه حضور در تیم پالایشگاه نفت برای علاقه‌مندان محدودیت داشت، تیم هیئت شنا بانوان آبادان را تشکیل دادیم که خوشبختانه نتایج قابل قبولی را به دست آورده است.

نایب رئیس هیئت شنای بانوان آبادان تصریح کرد: به دلیل آغاز مسابقات تیم هیئت شنای بانوان از شهریورماه، هفته‌ای سه یا چهار روز در استخر خلیج فارس تمرین داریم و به امید خدا با تمریناتی که در حال انجام است با آمادگی کامل در مسابقات حضور پیدا می‌کنیم.

وی بیان کرد: امسال با کمک بازیکنان تیم هیئت شنا بانوان تلاش می‌کنیم تا درخششی بیش از سال گذشته داشته باشیم.

محمدیان یادآور شد: سال گذشته با توجه به اینکه تیم هیئت شنا به تازگی راه‌اندازی شده بود، استخری برای تمرین نداشتیم اما خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده امروز استخر خلیج فارس را در تابستان در دسترس داریم.

نایب رئیس هیئت شنای بانوان آبادان اذعان کرد: امیدوارم که تمرینات در زمستان ادامه داشته باشد و استخر خلیج فارس برای گرم کردن آب دچار مشکل نشود.

وی در پایان متذکر شد: با پیگیری این موضوع سعی داریم که بازیکنان تیم هیئت شنا بانوان برای تمرین مشکلی نداشته باشند.

انتهای پیام/72001/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول