اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر ورزش و جوانان استان زنجان مطرح کرد

نگاه ارباب رعیتی مانع پیشرفت تنیس روی‌میز

مدیر ورزش و جوانان زنجان با تاکید بر نگاه پدر و فرزندی فدراسیون نسبت به هیئت‌های تنیس روی میز استان‌ها گفت: نگاه ارباب رعیتی به این موضوع مانع ارتقای این رشته ورزشی می‌شود.

نگاه ارباب رعیتی مانع پیشرفت تنیس روی‌میز

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ایرج رحمانی بعدازظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیئت تنیس روی میز استان زنجان با اعتراض به عدم حضور رئیس فدراسیون در این مجمع اظهار داشت: این عدم حضور بر اساس قانون اشکالی ندارد و مدیرکل می‌تواند جلسه را اداره کند ولی باید مستحضر بود که فدراسیون و هیئت‌ها لازم و ملزم یکدیگر برای ارتقای جایگاه ورزش‌ هستند.

وی با ابراز گلایه نسبت به عدم حضور باقری رئیس فدراسیون تنیس روی میز درخواست کرد: گلایه وی و همکارانش به ریاست این فدارسیون ارائه شود.

مدیر ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه بر اساس توافقات اولیه قرار بوده رئیس فدراسیون تنیس روی میز در مجمع انتخاباتی این هیئت حضور داشته باشد، اضافه کرد: وی بدون هماهنگی با استان در جلسه حضور نیافته است که جای گله فراوان دارد.

وی زنجان را جزو استان قهرمان‌پرور کشور دانست و اضافه کرد: تنیس روی میز به انتظارات موجود مردم و مسئولان این استان پاسخ نداده است.

رحمانی با بیان اینکه هر کس برای ریاست در هیئت ورزشی داوطلب شود در واقع یک واقف از نوع وقت محسوب می‌شود، تصریح کرد: داوطلب ریاست هیئت تنیس روی میز به عنوان معاون شهردار زنجان نیازی به این سمت ندارند و در واقع با حضور در این مجمع قصد کمک به ورزش را دارد.

وی به محدودیت‌های مالی موجود در ورزش استان زنجان اشاره و تصریح کرد: با وجود همه این محدودیت‌ها به هیئت تنیس روی میز هم به مانند دیگر هیئت‌های ورزشی کمک شده است.

مدیر ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه فدراسیون تنیس روی میز یک سال گذشته هیچ کمک مالی به هیئت  تنیس روی میز استان زنجان کمک نکرده است، ادامه داد: این در حالی است که این هیئت در همه برنامه‌های فدراسیون حضور یافته و حتی یکبار هم غیبت نکرده است.

وی با تاکید بر نگاه پدر و فرزندی فدراسیون نسبت به هیئت‌های تنیس روی میز استان‌ها افزود: نگاه ارباب رعیتی به این موضوع مانع ارتقای این رشته ورزشی می‌شود چراکه هیئت‌ها در واقع بازوان اجرایی فدراسیون‌های ورزشی محسوب می‌شوند.

رحمانی بر لزوم همگانی شدن ورزش تنیس روی میز تاکید کرد و گفت: هر چند ورزش‌های جدید عرصه فعالیت این ورزش را کم کرده است ولی می‌توان با خانواده‌ای کردن تنیس روی میز به گسترش آن کمک کرد.

وی با بیان اینکه طی چند سال گذشته تنیس روی میز کشور ارتقا یافته است، اضافه کرد: ظهور ورزشکاران رنکینگ‌دار جهانی موید این مطلب است.

مدیر ورزش و جوانان استان زنجان رنکینگ رده سنی امید کشور را در جهان تنیس روی میز 21 اعلام کرد و گفت: آخرین رتبه بزرگسالان هم 54 بوده است که در مقایسه با رنکینگ‌های گذشته جهش خوبی یافته است.

وی به حضور شش تیم برتر دنیا در رشته تنیس روی میز در قاره آسیا اشاره کرد و افزود: مهم‌ترین رقیبان رشته‌هایی ورزشی مانند: تنیس روی‌میز در آسیا قرار دارند و حریفان جدی ورزشکاران ایرانی محسوب می‌شوند.

این مقام مسئول به در اختیار داشتن یکی از سالن‌های مجموعه ورزشی بعثت توسط هیئت تنیس روی میز اشاره و تصریح کرد: ریاست فدراسیون قول تجهیز این سالن را داده بودند که هنوز محقق نشده است.

وی بر لزوم انجام استعدادیابی برای ورزش تنیس روی میز در آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت: با توجه به برنامه آموزش و پرورش برای دانش‌آموزان پایه پنجم ابتدایی می‌توان از این ظرفیت برای توسعه این ورزش استفاده کرد.

انتهای پیام/73004/ق40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول