اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول حراست دانشگاه پیام‌‎نور استان زنجان:

ششمین المپیاد ورزشی دانشگاه‌های پیام‎نور در امنیت کامل برگزار شد

مسئول حراست دانشگاه پیام نور استان زنجان گفت: ششمین المپیاد ورزشی دانشگاه‌های پیام نور در امنیت کامل برگزار شد.

ششمین المپیاد ورزشی دانشگاه‌های پیام‎نور در امنیت کامل برگزار شد

علی احمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با با اشاره به هماهنگی‌های انجام شده با مراجع و نیروهای امنیتی استان به منظور حفظ امنیت میهمانان، اظهار داشت: خوشبختانه امنیت این دوره از المپیاد به نحو مطلوبی از سوی استان زنجان عملی شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این المپیاد در بخش خواهران بود، از همین رو به منظور رفاه حال ورزشکاران در سالن افتتاحیه، اختتامیه و سالن‌های ورزشی تمهیداتی برای عبور و مرور و عدم استفاده از دستگاه‌های تصویر برداری از جمله تب‌لت، موبایل یا دوربین‌های عکاسی در نظر گرفته شده بود و در طی این مدت مشکلی در این زمینه وجود نداشت.

مسئول حراست دانشگاه پیام‎نور استان زنجان با اشاره به اینکه در زمان برگزاری المپیاد از ورود افراد متفرقه به دهکده جلوگیری به عمل آمد، اضافه کرد: از چند ماه قبل برای همه عوامل اجرایی کارت شناسایی صادر شده بود.

وی با اشاره به اینکه رسیدگی به اعتراضات ورزشکاران در این مسابقات نیز از جمله اقدامات دانشگاه پیام‎نور در این دوره از مسابقات بود، تصریح کرد: رسیدگی به اعتراضات در زمینه داوری نادرست و همچنین جلوگیری از ایجاد تنش در مسابقات نیز از جمله اقداماتی بود که توسط حراست مسابقات انجام شد.

*فعالیت 180نیروی داوطلب دانشجویی در المپیاد

مسئول حراست دانشگاه پیام‎نور استان زنجان در ادامه با اشاره به فعالیت 180 نیروی دانشجویی در این دوره از مسابقات گفت: از ماه‌های قبل زمینه فعالیت دانشجویان مشخص و برای آنها کارت ویژه تردد در المپیاد صادر شده بود.

وی خاطرنشان کرد: از تعداد نیروهای دانشجویی که برای فعالیت در المپیاد انتخاب شده بودند، فقط 20 نیرو از بین دانشجویان پسر و بقیه از بین دختران بودند.

انتهای پیام/73005/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول