اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز خبر داد

تخصصی شدن باغ‌های خانواده برای ورزش بانوان

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز گفت: توجه به ورزش بانوان و تخصصی شدن آن در باغ‌های خانواده شهرداری در اولویت برنامه‌های این سازمان قرار گرفته است.

تخصصی شدن باغ‌های خانواده برای ورزش بانوان

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز، حجت‌الاسلام علی سقاچی اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته دستورالعمل باغ‌های خانواده را به نحوی تغییر دادیم که در این باغ‌ها، از 6 تا هشت صبح ورزش صبحگاهی بانوان به طور رایگان در راستای نشاط و شادابی آنان در استحکام خانواده برگزار کنیم.

وی ادامه داد: معتقدیم با توجه به اینکه بانوان تربیت نسل‌های جدید را برعهده دارند حضور آنان در عرصه‌های اجتماعی تاثیر بسزایی در تربیت فرزندانشان دارد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه با استفاده از فضای اوقات فراغت می‌توان مسائل دینی و فرهنگی را به مردم آموزش داد، تصریح کرد: در آینده‌ای نزدیک آموزش شهروندان، آموزش کودکان و نقش والدین در تربیت فرزندان نیز در باغ‌های خانواده به طور ویژه اجرایی می‌شود.

سقاچی با بیان اینکه هم‌اکنون باغ خانواده‌های شیراز دارای امکاناتی از جمله آلاچیق و سکو، بوستان کودک، زمین ورزشی و نمازخانه هستند بیان داشت: ظرفیت باغ‌های خانواده 30 خانواده و تا 150 نفر پیش‌بینی شده و هر روز از 9 صبح تا 10 شب به ارائه خدمات می‌پردازند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز اظهار امیدواری کرد که تا پایان امسال تعداد باغ‌های خانواده‌ شیراز به پنج باغ افزایش یابد.

انتهای پیام/2448/ذ/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول