اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل وزرش و جوانان استان فارس:

کمبود اعتبارات به ورزش استان فارس ضربه زده است

مدیرکل وزرش و جوانان استان فارس با بیان اینکه کمبود اعتبارات به ورزش این استان ضربه وارد کرده است، گفت: اعتبارات ورزشی نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

کمبود اعتبارات به ورزش استان فارس ضربه زده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، غلامرضا کمانه ظهر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران ورزشی‌نویس فارس با اشاره به اهمیت و جایگاه خبرنگاران در ورزش اظهار کرد: مردم و ورزش‌دوستان مخاطبان اصلی ما هستند و رسانه‌ها چه نوشتاری و چه تصویری باید در راستای جذب مخاطب تلاش کنند.

وی تصریح کرد: در ورزش ما زاویه دید به سمت مشکلات قرار دارد و تصحیح این دید به همت رسانه‌ها قابل اجراست.

مدیرکل وزرش و جوانان استان فارس با اشاره به مشکلات حقوقی پروژه‌های ورزشی استان افزود: نزدیک به 300 پروژه ورزشی در این استان مشکلات حقوقی دارد که یک ضعف عمده است.

کمانه با بیان اینکه به ‌زودی شاهد اتمام فاز نخست ورزشگاه میانرود هستیم، اظهار کرد: پروژه ورزشگاه میانرود از پروژه‌های نیمه‌تمام مهر ماندگار است که عملیات اجرایی آن در سال 83 با ظرفیت 25 هزار نفر آغاز شد و به دلیل ظرفیت بالای فارس این گنجایش به 50 هزار نفر افزایش یافت.

وی افزود: با پیگیری‌های بسیار اداره کل و برخی مسئولان استانی ضلع شرقی مجموعه رو به اتمام است.

این مقام ورزشی خاطرنشان کرد: هر گونه هزینه‌کرد ادارات دولتی در ورزش حرفه‌ای ممنوع شده و برای ورود به این بخش آمار و ارقام بالایی نیاز دارد که فارس دچار فقدان کارخانه و اسپانسر خصوصی است.

کمانه با اشاره به اینکه در فارس قهرمانان بسیاری وجود دارند، تصریح کرد: به دلیل کمبود بودجه و حمایت از قهرمانان فارس، استان‌های دیگر قهرمانان ما را از هیئت‌های ورزشی جذب می‌کنند و با حمایت از آنان برای آن استان نام‌آور می‌شوند.

وی گفت: امیدواریم با حضور وزیر جدید این مشکلات در استان‌ها پایان یابد.

انتهای پیام/2448/ز20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول