اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری آمل:

ورزش همگانی کارکنان ادارات نهادینه شود

سرپرست فرمانداری آمل خواستار نهادینه شدن فرهنگ ورزش همگانی در ادارات شد.

ورزش همگانی کارکنان ادارات نهادینه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، شعبانعلی واحدی عصر امروز در جلسه شورای ورزش شهرستان آمل با تاکید بر اینکه ورزش همگانی باید در ادارات شهرستان نهادینه شود، افزود: این آمار به افزایش روحیه نشاط در راستای خدمات‌رسانی به مردم کمک می‌کند.

وی با اشاره به اینکه آمل از دیرباز در همه عرصه‌های اجتماعی، سیاسی و ورزشی حرفی برای گفتن داشته است به افتخارات ورزشی این شهرستان اشاره داشت و گفت: آموزه‌های دینی نیز بر مبنای توجه بر ورزش استوار است.

وی با بیان اینکه میادین ورزشی محل اقتدار جوانان ایران اسلامی است، یادآور شد: زمانی که جوانان ورزش می‌کنند نشاط را به خانه‌ها می‌آورند.

این مسئول با تاکید بر اینکه باید جایگاه ورزش آمل در برابر مرکز استان مازندران دیده شود، اظهار داشت: باید بررسی کنیم در برابر سایر شهرها چه میزان تجهیزات و اماکن ورزشی در شهرستان آمل وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه باید برای ورزش شهرستان برنامه‌های بلند، میان و کوتاه مدت تدارک دیده شود، خاطر نشان کرد: این امر جایگاه ورزش آمل را حقیقی‌تر می‌کند.

انتهای ‌پیام/‌86011/ش10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول