اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فرهنگی دانشگاه پیام‌‎نور استان زنجان خبر داد

برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای ورزشکاران دانشگاه‌های پیام‎نور زنجان

مدیر فرهنگی دانشگاه پیام‌‎نور استان زنجان از برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای ورزشکاران این دانشگاه‌ در استان خبر داد.

برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای ورزشکاران دانشگاه‌های پیام‎نور زنجان

اصغر حاج علی‌اکبری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در ششمین دوره از المپیاد ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه پیا‌م‎نور، دو کارگاه علمی با موضوع مدیریت برپایی رویدادهای ورزشی و دو کارگاه فرهنگی با موضوع ازدواج و معرفی ظرفیت‌های فرهنگی، دینی و تاریخی استان زنجان برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این کارگاه‌ها را ایجاد فرصتی برای تبادل اطلاعات علمی اعلام کرد و یادآور شد: آشنایی با محققان و علاقه‌مندان حوزه‌های ورزشی، به ویژه در حوزه ورزش دانشگاهی و ارتقای سطح علمی دانشجویان از دیگر اهداف برگزاری کارگاه و همایش در این المپیاد است.

مدیر فرهنگی دانشگاه پیام‌‎نور استان زنجان با اشاره به اینکه مخاطبان این کارگاه شامل مدیران و کارشناسان تربیت بدنی، اعضای هیئت علمی و دانشجویان پیام‎نور بودند، تصریح کرد: حضور در این کارگاه‌ها به صورت ثبت‌نامی و 24 ساعت قبل در محل اسکان صورت می‌گرفت.

وی با اشاره به برگزاری کرسی‌های علمی اظهار کرد: دانشگاه‌های دارای رشته تربیت بدنی به منظور ارسال فراخوان کرسی علمی و چکیده نظرات دعوت شده‌اند.

مدیر فرهنگی دانشگاه پیام‌‎نور استان زنجان تصریح کرد: فرایند ارسال چکیده نظرات به کرسی علمی در حال انجام است و از برگزیدگان پس از داوری به منظور حضور در این کرسی دعوت به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/73005/ز20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول