اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت هاکی استان اصفهان:

تفاهم‌نامه‌های اداره کل ورزش عملی نشده است

رئیس هیئت هاکی استان اصفهان گفت: در مدتی که ریاست هیئت را بر عهده داشته‌ام، دو تفاهم‌نامه با اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان داشتیم که هیچ کدام عملی نشده است اما بیش از 20 سال گذشته برای هاکی کار کردیم.

تفاهم‌نامه‌های اداره کل ورزش عملی نشده است

مجید معین امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: پس از مدت‌ها که دوره داوری در اصفهان برگزار نشده بود، در پی هماهنگی‌های صورت گرفته یک دوره داوری درجه سه هاکی را در اصفهان برگزار کردیم.

وی با بیان این‌که رئیس کمیته داوران فدراسیون هاکی مدرسی این دوره را بر عهده دارد، تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در نظر داشت برای محل برگزاری و اسکان مدرس از هیئت هاکی استان اصفهان هزینه دریافت کند که به دلیل محدودیت بودجه‌ای، نامه‌نگاری‌هایی را صورت داده و خواستار عدم پرداخت هزینه شدیم.

رئیس هیئت هاکی استان اصفهان با گلایه‌مندی از برخورد صورت گرفته برای برگزاری کلاس داوری تاکید کرد: روز گذشته کلاس داوری برگزار شد اما متاسفانه خبردار شدیم که هیچ امکاناتی در اختیار کلاس قرار نگرفته و حتی کلاس سیستم خنک کننده نیز نداشته است.

وی ادامه داد: پس از پیگیری‌های هیئت اعلام کردند به دلیل این‌که مدیر دوره از سوی واحد آموزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان معرفی نشده، امکان ارائه امکانات وجود ندارد در صورتی که باید برای مدیر دوره به اداره آموزش هزینه پرداخت می‌کردیم و از این رو اعلام کردیم که به مدیر دوره نیازی نداریم.

معین با اشاره به انجام نشدن تعهدات اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در قبال هیئت هاکی استان اصفهان گفت: در این مدت با وجود مشکلات زیادی که وجود داشت، چند برابر 20 سال گذشته مسابقه برگزار کرده و وسیله در اختیار هیئت‌های شهرستانی قرار دادیم که با هزینه شخصی تهیه شده بود.

این مقام مسئول ادامه داد: پیش از این تنها در سالن شهید نصر اصفهان هاکی بازی می‌کردند اما در حال حاضر در پنج نقطه اصفهان این امکان وجود دارد.

انتهای پیام/63006/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول