اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار تهران:

افتتاح بیش از 1500 واحد مسکن مهر در پاکدشت

استاندارتهران با اشاره به افتتاح بیش از 1500 واحد مسکن مهر در پاکدشت گفت: شهرستان پاکدشت در ساخت مسکن مهر از موفق‌ترین و درخشان‌ترین شهرستان‌های استان تهران است.

افتتاح بیش از 1500 واحد مسکن مهر در پاکدشت

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، مرتضی تمدن در مراسم افتتاح 1500 واحد مسکن مهر شهرستان پاکدشت، با تاکید بر اینکه مسکن مهر راهی بی‌بازگشت است و مورد تایید رئیس جمهور نیز است، افزود: از کل مسکن مهری که در کشور ساخته می‌شود قسمت اعظم آن در استان تهران است و شهرستان پاکدشت از درخشان‌ترین و موفق‌ترین شهرستان‌های استان تهران در ساخت مسکن مهر است.

استاندار تهران در ادامه اظهار داشت: مسکن مهر به وجود آمد تا تعادل بین عرضه و تقاضا در بازار مسکن ایجاد شود و در حال حاضر رئیس‌جمهور جدید و وزیر مسکن و شهرسازی نیز اذعان کرده‌اند که مسکن مهر باید تداوم یابد.

وی بحث مسکن را از الویت‌های مهم دولت خواند و گفت: در سال‌های قبل ساخت مسکن و خانه‌دار شدن مردم روند بسیار مشکلی بود، ولی در سیاست مسکن مهر وام، زمین و اقدامات زیربنایی با دولت است تا اقشار ضعیف راحت صاحب خانه شوند که راهی جز این برای خانه‌دار شدن نبود.

تمدن تصریح کرد: کسانی که از دریافت تسهیلات 50 هزار میلیارد تومانی از بانک مرکزی برای ساخت مسکن مهر انتقاد می‌کنند، باید بدانند این تسهیلات در اختیار مردم قرار گرفته و به سیستم بانکی باز خواهد گشت.

استاندار تهران ادامه داد: امروز 1500 واحد مسکن مهر در شهرستان پاکدشت افتتاح می‌شود و در بخش‌هایی از این شهرستان نیز واحدهایی در حال ساخت است و برای پاسخ به تقاضای مردم این شهرستان، احداث مسکن مهر ادامه خواهد داشت.

وی عنوان کرد: برخی از کاستی‌های مسکن مهر از جمله نبود درمانگاه و مدرسه را قبول داریم، اما باید همه این مشکلات برطرف و واحدهای مسکن مهر به طور کامل تکمیل و در اختیار مردم قرار بگیرد.

تمدن ادامه داد: با توجه به اینکه کمیت و کیفیت کار در کنار یکدیگر حائز اهمیت است، یکی از اتفاقات خوبی که در سه سال اخیر افتاده، بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی بوده، به طوری که در زلزله‌های بالا شاهد کمترین کشته‌ها بودیم. بنابراین این طرح و روند خوب باید همچنان استمرار پیدا کند.

استاندار تهران در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مشکلات، کمبودها و گیرهای کار در همه جا به ویژه در کشورهای اطراف وجود دارد، گفت: زمانی که برای کشاورزان و برای مردم اقدامی انجام می‌دهیم، قطعا نتیجه دعای خیر آنها را در ثبات و امنیت کشور می‌بینیم.

وی گفت: امروز در همه جای دنیا شاهد کشمکش‌ها و گرفتاری‌های مختلف هستیم، اما با همه این شرایط در کشوری زندگی می‌کنیم که دارای ثبات، امنیت و آرامش است و این ثبات و امنیت حاصل دعاهای خیر مردم است.

انتهای پیام/2462/ک30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول