اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان:

میانگین سهم پرداخت آورده مسکن مهر در خوزستان 7 میلیون تومان است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: میانگین سهم پرداخت آورده در کل استان 7 میلیون و 300 هزار تومان است.

میانگین سهم پرداخت آورده مسکن مهر در خوزستان 7 میلیون تومان است

سیدخلف موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: مسکن مهر در استان خوزستان با تعامل و همکاری دستگاه‌های مختلف اجرایی در حال اجرا و انجام است.

وی افزود: برای تکمیل واحدهای مختلف این پروژه‌ها در شهرهای استان باید اعضای تعاونی‌ها نیز هر چه سریع‌تر نسبت به پرداخت سهم آورده خود اقدام کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان با اشاره به سهم آورده مسکن مهر در شهرهای جنوبی استان اضافه کرد: میانگین این سهم در شهرستان‌های بهبهان 10 میلیون و 800 هزار تومان، بندرامام 3 میلیون و 700 هزار تومان، در آبادان 4 میلیون و 300 هزار تومان، هندیجان 4 میلیون و 100 هزار تومان و در شادگان 2 میلیون و 300 هزار تومان است.

وی در ادامه به شهرهای شمالی استان اشاره کرد و گفت: همچنین میانگین سهم آورده در دزفول 19 میلیون تومان، اندیمشک 13 میلیون و 500 هزار تومان، در شوش 11 میلیون و 300 هزار تومان، گتوند 9 میلیون و 700 هزار تومان، ایذه 9 میلیون و 300 هزار تومان، مسجدسلیمان حدود 10 میلیون تومان، باغملک 4 میلیون و 700 هزار تومان، در هویزه 3 میلیون و 200 هزار تومان و در دشت‌آزادگان 900 هزار تومان است.

موسوی با اشاره به میانگین سهم آورده اهوازی عنوان کرد: میانگین سهم پرداخت آورده در کل استان 7 میلیون و 300 هزار تومان و در اهواز یک میلیون و 700 هزار تومان است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همه تلاش مسئولان این استان در راستای رفع مشکلات پیش‌روی مردم و تامین مسکن برای آنهاست و در این زمینه بیش از پیش نیازمند تعامل شهروندان هستیم.

انتهای پیام/72001/صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول