اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز گلستان خبر داد

گازرسانی به 5 پروژه مسکن‎مهر در هفته دولت/ پروژه‎های قابل افتتاح در 13 شهر گلستان

مدیرعامل شرکت گاز گلستان از گازرسانی به پنج پروژه مسکن‎مهر در هفته دولت در این استان خبر داد.

گازرسانی به 5 پروژه مسکن‎مهر در هفته دولت/ پروژه‎های قابل افتتاح در 13 شهر گلستان

رمضانعلی سنگدوینی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: در 13 شهر گلستان پروژه قابل افتتاح در هفته دولت پیش‎بینی شده است.

وی ادامه داد: در شهرستان آق‎قلا و بندرترکمن پروژه صنعتی و روستایی داشتیم که جزو پروژه‎های دهه فجر است، اما فرصت افتتاح آن وجود نداشت و قرار است در هفته دولت به بهره‎برداری برسد.

رسانه‎ها برای نجات جان انسان‎ها نقش‎آفرین باشند

مدیرعامل شرکت گاز گلستان میزان اعتبار پروژه‎های قابل افتتاح در شهرستان آق‎قلا را یک میلیارد تومان عنوان و تصریح کرد: این اعتبارات برای پنج روستای شهرستان آق‎قلا هزینه شده است.

سنگدوینی با بیان اینکه گازرسانی به شهرک صنعتی بندرترکمن یکی دیگر از پروژه‎های دهه فجر است، خاطرنشان کرد: برای این پروژه اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان هزینه شده است که در هفته دولت به بهره‎برداری خواهد رسید.

وی با تأکید بر اینکه جان انسان‎ها برای ما ارزش ویژه‎ای دارد، ابراز داشت: اصحاب رسانه در این راستا می‎توانند نقش‎آفرین باشند؛ چنانکه در بخش ایمنی این رسالت بسیار مهم و اساسی است.

هشدار شرکت گاز به مشترکین در مقابل افراد سودجو

مدیرعامل شرکت گاز گلستان با بیان اینکه بستن شیرهای کنتور یکی از مباحث مهم در بخش ایمنی محسوب می‎شود، اذعان کرد: مشترکین گاز باید در زمان خروج از منزل بخش ورودی و خروجی گاز را بازدید کرده تا از خطرات احتمالی کم کنند.

سنگدوینی در خصوص کیت‎های کاهش مصرف بیان داشت: برخی افراد از طریق تبلیغات در این زمینه قصد کلاهبرداری داشتند که نیاز است مردم در این خصوص هوشیار باشند که افراد مورد تائید شرکت گاز و استاندارد باشند.

وی در پایان متذکر شد: شرکت گاز گلستان در سالی که به فرمایش مقام معظم رهبری به سال حماسه سیاسی و اقتصادی مزین شده است؛ توانسته عملیات گازرسانی به شهرها و روستاهای استان را با جدیت در دستور کار قرار دهد که در این راستا پروژه‎های افتتاحی خوبی برای هفته دولت در سطح استان پیش‎بینی شده است.

انتهای پیام/83001/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول