اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار پارس‌آباد خبر داد

واگذاری 500 واحد مسکن مهر در پارس‌آباد

معاون فرماندار پارس‌آباد گفت: فاز نخست مسکن مهر شهرستان پارس‌آباد همزمان با هفته دولت در قالب 500 واحد به بهره‌برداری می‌رسد.

واگذاری 500 واحد مسکن مهر در پارس‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احد احدزاده عصر امروز در جلسه بررسی طرح‌های مسکن مهر در پارس‌آباد اظهار داشت: با همراهی تعاونی‌ها و متقاضیان مسکن مهر ساخت و ساز فاز اول این مجموعه به سرعت عملیاتی شده و ما شاهد تکمیل پروژه‌ها با شتاب و توجه بیشتر هستیم.

وی پیشرفت فیزیکی فاز اول مسکن مهر را حدود 90 درصد اعلام کرد و افزود: در این فاز یک‌هزار و 34 واحد مسکن تکمیل شده و به متقاضیان واگذار می‌شود.

احدزاده خاطر نشان کرد: 21 شرکت تعاونی در این زمینه مشارکت دارند و قرار است حدود 500 واحد از این مجموعه مسکن مهر در گرامیداشت هفته دولت به بهره‌برداری برسد.

این مسئول از اختصاص دو میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل طرح محوطه‌سازی و آسفالت پروژه‌های مسکن مهر خبر داد و تصریح کرد: با توجه به اینکه مسکن مهر این شهرستان در بهترین نقطه شهر است استقبال متقاضیان و درخواست آنها برای سهولت تردد و رفت و آمد بسیار بالاست.

وی اضافه کرد: ما برای تکمیل فاز دوم نیز اقدامات حمایتی را انجام می‌دهیم به طوریکه در این فاز نیز در قالب شش تعاونی بیش از یک‌هزار و 300 واحد در مرحله تکمیل است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون فرماندار پارس‌آباد پیشرفت فاز دوم را 76 درصد اعلام کرد و ادامه داد: با یک همت جمعی می‌توان در گرامیداشت دهه فجر این فاز را نیز تکمیل و با تحویل به متقاضیان به بهره‌برداری رساند.

احدزاده از دستگاه‌های خدمات‌رسان نظیر آب، برق و تلفن خواست به تعهدات خود در تکمیل پروژه عمل کنند تا زمینه برای رضایتمندی بیشتر متقاضیان مسکن مهر فراهم ‌آید.

اما در شهرستان بیله‌سوار نیز حدود 80 واحد مسکن مهر آماده تحویل به متقاضیان است.

به گفته رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بیله‌سوار این تعداد واحد در هفته دولت به بهره‌برداری رسیده و تحویل متقاضیان می‌شود.

مجتبی ماهری افزود: هزینه‌ای که برای اجرای این پروژه صرف شده بیش از دو میلیارد و 800 میلیون تومان است که به نظر می‌رسد صاحبان این واحدها بتوانند از خدمات و مزایای مورد نظر بهره گرفته و استفاده کنند.

انتهای پیام/62006/ک30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول