اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار راور:

انصراف اعضا‌ مشکل اساسی مسکن مهر راور است

فرماندار راور گفت: یکی از مهم‌ترین مشکلات مسکن مهر در شهرستان راور انصراف اعضا‌ و عدم میزان آورده کافی است.

انصراف اعضا‌ مشکل اساسی مسکن مهر راور است

به گزارش خبرگزاری فارس از راور، محمدرضا شریفی عصر امروز در جلسه ستاد تسهیلات مسکن مهر شهرستان راور اظهار داشت: ساخت و سازهای مسکن مهر در کشور یکی از مهم‌ترین کارهای مثبت دولت در خانه‌دار شدن اقشار آسیب‌پذیر است.

وی افزود: در شهرستان راور بهسازی مسکن مهر با پرداخت تسهیلات به صورت تعاونی و خودمالک بوده است که تاکنون از تسهیلات مربوط به تعاونی‌ها تعداد 250 پرونده به بانک معرفی شده و تمام آنها در مرحله پایانی عملیات ساختمانی هستند.

شریفی تصریح کرد: در بخش خودمالک نیز 458 مورد به بانک‌های عامل معرفی و از این تعداد تاکنون 389 مورد انعقاد قرارداد شده و پایان کار دریافت کرده‌اند.

وی با تأکید بر پیگیری موارد مربوط به تعاونی‌های مسکن مهر خواستار برخورد جدی و تعیین تکلیف وضعیت تعاونی‌ها نسبت به تعهدات خود توسط اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان شد.

شریفی اذعان داشت: یکی از مهم‌ترین مشکلات اساسی در مسکن مهر عدم میزان آورد کافی و انصراف اعضا است که در این مورد مسئولان استانی باید در نحوه شرایط واگذاری به متقاضیان در این شهرستان تجدید نظر کنند.

فرماندار راور با اشاره به فراهم بودن مقدمات لازم در مورد واگذاری انشعاب برق، گاز و مخابرات به واحد‌ها از آمادگی تحویل 40 واحد توسط دو تعاونی مسکن در شهرستان خبر داد.

انتهای پیام/2446/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول