اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خوزستان:

فرمانداران برای واحدهای مازاد مسکن مهر برنامه‌ریزی کنند

استاندار خوزستان گفت: فرمانداران برای واحدهای مازاد خود برنامه‌ریزی کرده و هرچه سریع‌تر آنها را در اختیار متقاضیان قرار دهند.

فرمانداران برای واحدهای مازاد مسکن مهر برنامه‌ریزی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سیدجعفر حجازی در کارگروه مسکن استان که ظهر امروز در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر ساخت بسیاری از مجتمع‌ها در حد خوبی بوده و امیدواریم تا شهریورماه سال جاری 14 هزار واحد دیگر به متقاضیان تحویل داده شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه واحدهای در حال ساخت در بخش زیرساخت مشکلی نداشته و عمدتا در مرحله نما و نازک کاری هستند.

استاندار خوزستان با بیان اینکه برای ساخت اماکن مذهبی از وجود خیران استفاده شود، گفت: انتظار می‌رود راه و شهرسازی استان زمینه لازم برای ساخت مساجد و حسینه‌ها را در اختیار خیران قرار دهد.

وی عنوان کرد: در مناطقی که مسکن مهر ساخته شده است نیاز به اماکن ورزشی بوده و اگر این موضوع محقق نشده است باید در دستورکار قرار گیرد.

حجازی یادآور شد: برای تسریع در روند کار، واحدهایی که کار نما و نازک‌کاری آنها به اتمام رسیده در اختیار متقاضیان قرار گیرد تا خود افراد مابقی کار را ادامه دهند.

وی متذکر شد: برای سال 92 در صورتی به شهرها اعتبار داده می‌شود که پایان کار ارائه دهند و قطعا شهری که پایان کار بیشتری داشته باشد اعتبار بهتری دریافت می‌کند.

استاندار خوزستان خطاب به فرمانداران اذعان کرد: برای واحدهای مازاد خود برنامه‌ریزی کرده و هرچه سریع‌تر آنها را در اختیار متقاضیان قرار دهید.

وی در پایان تأکید کرد: اعتبار لازم جهت ساخت بازارچه به شهرداری‌ها واگذار می‌شود، اما اعتبار ساخت مدرسه و درمانگاه را در بودجه 92 استان پیش‌بینی خواهیم کرد.

انتهای پیام/72001/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول