اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ایذه:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت رسالتی همگانی است

فرماندار شهرستان ایذه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را رسالتی همگانی بیان کرد.

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت رسالتی همگانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایذه، قدرت‌الله حمزه عصر امروز در جمع آزادگان شهرستان ایذه در بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان اظهار کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه رسالتی است که بر دوش همگان است.

وی با گرامی‌داشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی بر تمامی ایثارگران و آزادگان دوران دفاع مقدس آرزوی شادکامی و تندرستی کرد.

فرماندار ایذه در ادامه با قرائت آیاتی از کلام الله مجید بر آشنا شدن هر چه بیشتر نسل جدید با فرهنگ جهاد و شهادت تاکید کرد.

در ادامه مراسم جابر روشن خادمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ایذه نیز با اشاره به سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی این روز را به همه زادگان تبریک و تهنیت گفت و از مقام شامخ آنان تجلیل کرد.

وی همچنین بر ضرورت تکریم و قدر‌شناسی از همه ایثارگران به ویژه آزادگان دوران هشت سال دفاع مقدس تاکید کرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ایذه از همگان خواست در خدمت به خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و آزادگان عزیز اهتمام ویژه‌ای داشته باشند زیرا این کار رضایت خداوند متعال را در پی دارد.

در این آیین که به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی برگزار شد جمعی از مسئولان محلی از جمله نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه ایذه، مدیر آموزش و پرورش، رئیس اداره امور مالیاتی و رئیس و کارکنان بنیاد شهید شهرستان ایذه حضور داشتند.

انتهای پیام/72010/ت20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول