اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور در معراج شهدای اهواز انجام شد

وداع فرمانده و پرسنل قرارگاه کربلا با شهدای تازه تفحص شده+ تصاویر

فرماندهی و پرسنل قرارگاه مقدم جنوب ـ کربلا با حضور در کنار شهدای تازه تفحص شده با شهیدان راه حق میثاقی دوباره بستند.

وداع فرمانده و پرسنل قرارگاه کربلا با شهدای تازه تفحص شده+ تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، مراسم میثاق مجدد فرماندهی و پرسنل قرارگاه مقدم جنوب ـ کربلا بعد از ظهر امروز در معراج شهدای اهواز برگزار شد.

در این آئین سردار احمد دانش‌پژوه، فرمانده قرارگاه مقدم جنوب ـ کربلا و جمع زیادی از پرسنل این قرارگاه حضور داشتند.

همچنین مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) حسن صفری و ابراهیم سنایی به مناسبت سالروز تخریب قبور ائمه بقیع (ع) به مداحی و نوحه خوانی پرداختند.

در این آئین پرسنل قرارگاه کربلا با حلقه زدن گرداگرد تابوت‌های 92 شهید تازه تفحص شده، آن‌ها را چون نگینی در برگرفتند و بر غربت آن‌ها گریستند.

در مراسم تجدید میثاق فرماندهی و پرسنل قرارگاه مقدم جنوب ـ کربلا با شهدای دوران دفاع مقدس، مسئول نمایندگی ولی فقیه در این قرارگاه به سخنرانی پرداخت.

حجت‌الاسلام سید رجب موسوی در کنار پیکر پاک 92 شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس در معراج شهدای اهواز برگزار شد، اظهار کرد: صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ورود شهدای دفاع مقدس به خاک وطن از مرز شلمچه خرمشهر را پوشش مناسبی نداد.

وی با انتقاد شدید از صدا و سیما به خاطر پوشش ندادن مناسب ورود شهدای عزیز به خوزستان تصریح کرد: انتظار ما این بود که این خبر مانند خبر ورود کاروان سفینه‌النجاه و ضریح مقدس امام حسین (ع) مخابره می‌شد تا مردم می‌توانستند از شهدای خود استقبال کنند.

این مقام مسئول بیان کرد: انتظار داشتیم همان‌گونه که صدا و سیما برای مسابقات فوتبال، والیبال و بسکتبال ارزش قائل است برای بازگشت شهدا پس از سال‌های سال غربت به خاک وطن نیز ارزشی والا قائل شود مراسم ورود آن‌ها را از مرز شلمچه را پوشش مناسبی دهد.

وی یکی از دلایل حضور کمرنگ مردم در استقبال از شهدا را فقدان اطلاع‌رسانی درست توسط صدا و سیما بیان کرد و افزود: متاسفانه در این زمینه رسانه ملی ضعیف عمل کرد.

انتهای پیام/72010/ک30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول